Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 Har ant IKM i dag og har menssmerter i hele går og i dag, men ingen mens, ikke engang spotting. Var sånn forrige syklus også men da spotta jeg i 2 dager før jeg fikk mensen. Tempen min gikk litt ned i dag, men ikke så langt ned at alt håp er ute. Blir litt sprø, kan jeg ikke bare få mensen og starte neste syklus???
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 Jeg har hatt mens smerter siden midten av oktober. Har ikke hatt mensen siden September jeg:S og bare negative tester?!
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 10. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2008 Det hørtes jo veldig sært ut. Har du vært til utredning ettersom du har prøvd så lenge? Jeg har hatt mensmurringer i 2 uker nå, spesielt forrige mandag, men de som jeg har nå er mer som skikkelige menssmerter. Men i det jeg tror at "nå har jeg fått mensen" så dabber krampene av og kommer ikke tilbake før et par timer senere. Jeg tror nok mensen er på gang, men det har jeg trodd i 2 dager. Tok en test på søndag, den var negativ. Ser ingen grunn til å teste på nytt nå. Er veldig spent på hvordan tempen er i morgen tidlig. Hvis den går lengre ned under streken er jeg sikker på at jeg får mensen snart, men om den går opp eller holder seg der da blir jeg forvirra...
Lala & Po Skrevet 11. november 2008 #4 Skrevet 11. november 2008 Hei dere, Har hatt det på samme måte. To uker og frem til ikm hadde jeg mye menssmerter. Var "overbevist" om at jeg var gravid. Skuffelsen var derfor veldig stor når jeg bare testet neg og så fikk jeg mensen noen dager senere. Hormonene våre må jo gå helt bananas!
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 11. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. november 2008 Nå har jeg ikke direkte menssmerter lengre, mer et slags press over magen. Og i dag gikk tempen OPP i stedet for ned som jeg hadde antatt at den skulle. Så er forvirra nå. Slitsomt å gå sånn og vente!
Frøken82 *er så lykkelig* Skrevet 12. november 2008 #6 Skrevet 12. november 2008 Henger meg på her jeg.. Har hatt mensmurringer/verk i underlivet i ca 5 uker nå.. 72 dager siden forrige mens. Men er ikke gravid, har tatt tusen tester sikkert.. SÅÅÅÅ fustrerende :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå