Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 Og det ville hun sikkert selv? Tror jeg aldri i verden at hun ville! De lurer barn, og sender dem til mål de vil sprenge. Feige hunder. Hvor er uttalelsenr fra muslimer i Europa når sånne ting skjer? Tør de ikke stå fram?Er de redde for hevn? Eller er de enige i fremgangsmåten? http://www.vg.no/nyheter/utenriks/irak/artikkel.php?artid=522174 Jeg savner at fks muslimene i vårt eget land har en sterkere ryggrad og protesterer mot galskapen mot ekstremistene innen sine egne religiøse grupper.Feigt.Lurer på hvordan det går når de som er der for å beskytte de som trenger hjelp, trekker seg ut av Irak. Blir vel kaos.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 teite kjærring, støtte vestlig propaganda på denne måten, har det tørna eller???? muslimske unger som sprenger seg har ikke noe med islam å gjøre, forrsten så skyter vestlige unger hverandre på skolene pga legemiddelindustriavfall jf ritalin, prozac...samt vårt utrolig irriterende syke sytem av åndssvake lærere og leger i skjønn forening med et par kyniske politikere som peprer opp denne destruktive trenden..... dumme kjærringer som deg, som tror de skjønner politikk og religion kan stappe denne infoen langt opp i ræva på bush regimet.....og den påflgende lovpriste obama som har annonsert at iran står for tur........IDDDDDIOTER!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #3 Skrevet 10. november 2008 Og du vet jeg er kjerring? Finnes det fedre her inne kanskje?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #4 Skrevet 10. november 2008 Jeg synes det er så slitsomt å lese innlegg fra folk som må ha tusen punktum og store bokstaver, samt hundre utropstegn for å understreke sine meninger. Virker så desperat at man nesten lurer på hva de har puttet i seg det siste kvarteret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå