Gå til innhold

13 åring brukt av al-qaida til å drepe seg selv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det ville hun sikkert selv? Tror jeg aldri i verden at hun ville! De lurer barn, og sender dem til mål de vil sprenge. Feige hunder.

Hvor er uttalelsenr fra muslimer i Europa når sånne ting skjer? Tør de ikke stå fram?Er de redde for hevn? Eller er de enige i fremgangsmåten?

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/irak/artikkel.php?artid=522174

Jeg savner at fks muslimene i vårt eget land har en sterkere ryggrad og protesterer mot galskapen mot ekstremistene innen sine egne religiøse grupper.Feigt.Lurer på hvordan det går når de som er der for å beskytte de som trenger hjelp, trekker seg ut av Irak. Blir vel kaos.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

teite kjærring, støtte vestlig propaganda på denne måten, har det tørna eller????

muslimske unger som sprenger seg har ikke noe med islam å gjøre, forrsten så skyter vestlige unger hverandre på skolene pga legemiddelindustriavfall jf ritalin, prozac...samt vårt utrolig irriterende syke sytem av åndssvake lærere og leger i skjønn forening med et par kyniske politikere som peprer opp denne destruktive trenden.....

dumme kjærringer som deg, som tror de skjønner politikk og religion kan stappe denne infoen langt opp i ræva på bush regimet.....og den påflgende lovpriste obama som har annonsert at iran står for tur........IDDDDDIOTER!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Og du vet jeg er kjerring? Finnes det fedre her inne kanskje?

Skrevet

Jeg synes det er så slitsomt å lese innlegg fra folk som må ha tusen punktum og store bokstaver, samt hundre utropstegn for å understreke sine meninger.

Virker så desperat at man nesten lurer på hva de har puttet i seg det siste kvarteret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...