LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 Hva er det med hun der som spiller hovedperson? Hun er jo overalt, skrytt opp i skyene og kåret til jeg vet ikke hva, også fremstår hun jo som totalt hjelpeløs, svært uheldig med påkledningen, og ganske så ordinær hva gjelder utseende. Fatter ikke hvor hun er så fantastisk jeg, så pliiis forklar hva slags itfaktor hun har som alle andre ordinære motebommere tydeligvis mangler...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 hva.. uheldig med påkledning? hun er jo fantastisk!! kjempevakker dame. Elsker SJP. hehe.. du er ikke noen moteekspert er du vel lisse? hehe.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 10. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2008 Har desverre stort sett bare sett henne i selve serien, så er disse tutuskjørtene (på ei på snart 40??) som kræsjer totalt med alt jeg har plukket opp fra andre media.. Ingen ekspert, men har da litt gangsyn bevart, og ser fortsatt ikke hva som er pent/ekstragavant/moteriktig/etisk riktig med rød ullue, rosa tutuskjørt og pels...sammen :-p
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 10. november 2008 #4 Skrevet 10. november 2008 det er det som gjør satc fabulous lisse. det er faktisk designeren til carrie og jentene i serien som har gjort serien til det den er i dag ja. og jeg sier gangsynet ditt er off. hehe. jeg synes alle hennes outfits er fab!!
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 10. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. november 2008 Grøss...trist at folk lar seg påvirke av ting som ikke er pent bare fordi noen har det på seg på tv. Men så er jo hele opplegget med serien litt under mitt vanlige næringsinntak, har bare vært uheldig med planleggingen av kveldene mine i det siste så har vært stuck fremfor tv (pluss litt latskap)... Og nei, jeg betaler ikke titusener av kroner for en veske eller reiser til N.Y. for å kjøpe det hotteste, men jeg ser jævli bra ut for det. =))
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 10. november 2008 #6 Skrevet 10. november 2008 hm. tingen med carries outfits er at det meste er vintage/gjenbruk. Så i utgangspunktet koster det ikke så mye da, men det er satt sammet til et kjempekult konsept og fine outfits. Det er jo selvfølgelig smak og behag. husk også at satc begynte i 1998 og gikk til 2004. Ergo er det nesten 4 år med "mote" som har gått siden da.. og alikevel er alt carrie har på seg like moderne i dag. om du ikke har fått med deg tyllskjørt, ballongskjørt og høye liv/kortkorte skjørt i dagens mote må du nok titte litt bedre. jeg er sikker på at du ser fab ut, for en må jo nesten finne den stilen man selv kler best..
snart mor til 3 Skrevet 10. november 2008 #7 Skrevet 10. november 2008 det er rett og slett smak og behag.. noen liker det nyeset nye som er hottere enn hottest og andre liker "normale" klea...hehe... er enig i at de går i mye merkelige klær som jeg aldri i livet kunne gådd i...men hvis andre ønsker å gå i slikt så må de jo for guds skyld gjøre det..
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 10. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. november 2008 joda, har selvsagt sett tutu'ene både her og der, men greia er jo så ekstrem, og i dag er det faktisk lengre og lengre mellom dem. Er kanskje noe med de 4 åra da (hope so!). Kom bare til å tenke på det i dag når jeg så henne med en sånn knallrosa strikkelue med skjerm som jeg gikk lynraskt forbi på H&M når Guttongen var baby (og det er 6 år siden). Nei jeg henger nok desverre ikke så veldig med, stoler heller blindt på øynene mine ;-)
Tante Blås Squaw Skrevet 10. november 2008 #9 Skrevet 10. november 2008 Hva som er så spesielt med Sarah Jessica Parker? For det første startet hun karrieren sin som danser, og det å gå fra dans til skuespill på tidlig åttitall og LYKKES var ikke lett. Hun har spilt i alt fra familiefilm til obskur sci-fi-komedie, og er en fantastisk skuespiller. Hun landet rollen som Carrie og nektet å la HBO diktere henne. Hun krevde at de lot henne bli produsent etterhvert som serien ble populær, og hun dreit flatt i alle hint om at hun burde fikse på ansiktet, puppene, osv. Da SATC-filmen kom, fikk vi se en Carrie deprimert og sminkeløs, med morrahår og dradde øyne. Denne dama er ikke redd for å ikke være pen hele tiden, skulle gjerne sett flere av de yngre skuespillerbertene våge å være så hudløse på film. Flinke damen! Digger sånne damer! )
fumlis og skrikerungene Skrevet 11. november 2008 #10 Skrevet 11. november 2008 Personen SJP er en fantastisk dame og et bra forbilde for jenter i dag. Grunnene har kråketæra forklart så fint over her:-) Men når det kommer til enkelte av klesdraktene hun har i serien er jeg veldig enig med HI i at det ser helt for jæ**** ut! Det er jo ikke pent å dra på seg plagg som overhodet ikke passer sammen og i fasonger som absolutt ikke er flatterende. Det kan være mote så mye det vil for meg, pent er det ikke uansett hvor mye andre prøver å overbevise meg om at det er det;-) Jeg er ingen moteslave, men jeg tror jeg vet å kle meg i klær som passer meg. Hvor riktig det er i tiden bryr jeg meg generellt lite om;-)
Tante Blås Squaw Skrevet 11. november 2008 #11 Skrevet 11. november 2008 Jeg liker at Carrie går i rare kreasjoner, jeg *hehe* En ting som er så befriende med serien er at damene ikke er kliss like, verken i stil eller væremåte. Jenter i alle aldre har godt av å se at damer som Samantha og Charlotte kan være uenige, men venninner likevel. Og når jeg ser Carrie snuble rundt i ville klær og sko, føler jeg mer enn noen gang at gleden ved å pynte seg skal komme før andres synspunkter. Jeg tror en av grunnene til at Carrie er så populær er at hun ikke er en perfekt liten mote-Barbie. Her er det stilkræsj og ettervekst så det suser.
Gjest Skrevet 11. november 2008 #12 Skrevet 11. november 2008 Jeg liker absolutt ikke når alt skal matche i et antrekk, det er en av grunnene til at stilen til Carrie er kjempekul. Liker også veldig godt miksen av dyrt og billig, nytt og brukt. Synes det er tøft at hun ikke lar seg påvirke til skjønnhetsoperasjoner, og er ikke enig i at hun virker hjelpeløs. Ansiktet hennes passer vel ikke i det standard A4 skjønnhetsidealet, men synes hun er pen på en interessant måte. Det jeg også liker med serien er at man ser at livet etter 30 år ikke består av fotformsko og klær fra Cubus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå