Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 jeg har fått beskjed av legen min, at jeg nå må på yrkesrettet attføring, har en kronisk sykdom og er født med et litt spesielt syndrom. så søknaden til NAV er sendt inn. men er lang behandlingstid. jeg er ferdig i permisjon den 12 desember. hadde jobb før jeg gikk ut i permisjon, et 100% vikariat, men det gikk ut under permisjonstiden min. Ringte NAV før helgen, de sa jeg hadde krav på dagpenger. ettersom jeg verken har sagt opp, eller blitt oppsagt. skjønte ikke det der helt. Men er det da noen her inne som vet om jeg kan få dagpenger frem til yrkesrettet attføring er innvilget?og i gang? Tusen takk til den som tar seg bryet det er å se på dette innlegget. Men er så veldig usikker:)
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 Ja det vil du få. De mente at du slipper karantenen på 8 uker. Dersom du hadde sagt opp jobben din måtte du vente 8 uker før du får dagpenger. Du slipper å vente 8 uker, får fra dag en til attføring er igang.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #3 Skrevet 10. november 2008 tusen takk for svar:) så hvordan går jeg frem for å få dagpenger da?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #4 Skrevet 10. november 2008 og hvor lang behandlingstid er det på dette?HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå