Gå til innhold

Gravid=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja da fant jeg ut at jeg var blitt gravid, følt meg trøtt og kvalm siste uken, tok en test på fredag og den var positiv.

Men fant ut at jeg ikke skulle hatt mensen før lørdag, trudde ikke det var så vanlig at den slo ut før mensen.

Føler også at jeg blir sur og lei meg får ikke noen ting får tiden, er dette veldig vanlig når man ikke er mer enn ca 4 uker på vei?

Gratulerer til dere andre som også er gravide=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye :) Vanlig fenomen dette med humøret ;)

Skrevet

Gratulerer såååååå mye. Testene kan slå ut noen dager før forventet mens. Så det er helt vanlig. Lykke til....

Skrevet

Så FANTASTISK!!!! Gratulerer så mykje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Hei!

Gratulerer med graviditeten! Fant selv ut at jeg er gravid på søndag! Måtte ta en ny test på mandag, og i dag har vi tatt en digital test. Da var det ingen tvil:) Gravid stod det:) Jeg er så lykkelig! Herregud!!! Jeg skal bli mamma! Noen som kan gi litt info om hva man bør gjøre fremover?? Når skal man på kontroll? Når kan man høre hjertelyden? Har så lyst til å ta en tidlig UL i ca uke 10 eler noe:) Da kan vi fortelle foreldrene våre på julaften kanskje:) Åååååå jeg er så glad! Men mye bekymringer inkludert.. Men det er vel en helt vanlig forsvarsmekanisme vi jenter har.

Tar gjerne imot tips og råd:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...