☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 Det er jo gave tid nå og som de fleste andre lurer jeg jo på hva jeg skal kjøpe til min kjære til jul. Han har alt og ønsker seg ikke noe spes. Bortsett fra en motorisert bulldoozer fra lego til 1200 kr. Synes jo på en måte det er litt bortkasta og for ikke og snakke om er dt egentlig så stas da han for bygd den sammen i løpet av jula og prøvd den ett par ganger?? Søren og vet ikke helt jeg. Han har hvertfall barnet i seg:D
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 Det hadde jeg faktisk ALDRI giddet å bruke 1200 kroner på.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. november 2008 #3 Skrevet 10. november 2008 jeg syns det er søtt :-)
solstråle69 Skrevet 10. november 2008 #4 Skrevet 10. november 2008 Er det det han ønsker seg, hadde jeg definitivt kjøpt det! :-) Er det bedre å kjøpe noe han ikke ønsker seg til samme prisen?
~Snublefot~ Skrevet 10. november 2008 #5 Skrevet 10. november 2008 Jeg kjøpte bilbane til mannen min et år;-) Den har ikke blitt så mye brukt, men det blir nok mer snart, for nå begynner jenta vår å nærme seg bilbanealder:p Pappaen vil gjerne gi henne noen "sunne verdier" med på veien;-)
☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 10. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. november 2008 Hehe ja er jo dette jeg er litt fram og tilbake på da.... Søren hva skal man gjøre med sånne mannfolk.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 10. november 2008 #7 Skrevet 10. november 2008 Solstråle69, du kan seriøst ikke mene der er bedre å kjøpe lego til 1200 kroner til en voksen mann som han kommer til å bli lei innen romjula er slutt enn å kjøpe noe mer fornuftig til samme prisen som han (eller begge) kan ha glede av lenge? Jeg hadde heller gitt bort penga til veldedighet enn å kjøpe noe så ubrukelig til kjæresten min. Det MÅ da være andre ting han ønsker seg? Det er uansett lenge til jul og han kommer vel opp med noe annet innen den tid.
FrøkenSprøken Skrevet 10. november 2008 #8 Skrevet 10. november 2008 Dersom det er en sønn dere har kan jo guttungen leke med den når han blir større;) Hihihi... Vet ikke hva jeg hadde gjort, men det skulle nok ha vært en god grunn til at han ønsket seg den. At han ønsket seg en slik da han var barn, at han arbeidet med slike til daglig eller noe i den duren...
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. november 2008 #9 Skrevet 10. november 2008 Det er sånne ting sambo kunne funnet på å ønske seg, og om det virkelig hadde gledet han, så hadde jeg gjort det! Vet om flere som har et brennende ønske om å få slikt i voksen alder, enten fordi de aldri fikk det som barn, eller fordi de har lyst å ha det som et slags samleobjekt.. Go for it!
☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 10. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 10. november 2008 Er vel det som skjer her og HVIS jeg kjøper den:) Blir jo bare moro og bygge den også blir den stående til gullet blir stor nok til og synes sånt er moro:)
solstråle69 Skrevet 10. november 2008 #11 Skrevet 10. november 2008 Jo, det mener jeg absolutt helt seriøst! :-) Hvorfor ikke?? For meg er julegaver gjerne ting man ikke kjøper ellers - ting man kan kose seg med! :-) Mannen min synes sikkert jeg har sære ønsker innimellom også, men jeg hadde blitt rimelig skuffa hvis han ikke kjøpte det pga at HAN synes det var teit!
☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 10. november 2008 Forfatter #13 Skrevet 10. november 2008 Nå er jo annleggsmaskiner hans store lidenskap og han har kjørt doozer i 5 år for ett firma nå driver han med graving. Han kjåka om denna bulldoozeren sist jul og men da fikk han proff drill som han ønska seg. Dette er som jeg sier en mann med få ønsker.
solstråle69 Skrevet 10. november 2008 #15 Skrevet 10. november 2008 Får nesten lyst til å kjøpe den til ham selv, jeg! :-OO
happybirthday Skrevet 10. november 2008 #16 Skrevet 10. november 2008 Det jeg ikke forstår, er hvorfor vi kvinner har rett til å definere hva som er idiotiske ønsker menn har. For en del av oss kvinner mener like fullt ut at å ønske seg et klessplass eller sko, eller veske eller annet dill-dall som vi har masse av fra før av, til over 1000-lappen, - det er det ikke noe rart med. Hva gir oss mer rett til å ønske oss unødvendige ting enn mannen? Nå vil noen si at både kjole og sko er "nødvendigheter". Vel, er det nå alltid det? Hvis vi har "tjue par/stykker" fra før av? Kanskje bruker vi bare kjolen maks 3-4 ganger i løpet av året også. Nei, la nå mannen ønske seg og få lego til 1200 kr, med mindre dere har dårlig råd og derfor at begge må ønske seg nytte-ting pga økonomien.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 10. november 2008 #17 Skrevet 10. november 2008 Folk har seriøst alt for mye penger og et altfor ureflektert forbrukermønster.
☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 10. november 2008 Forfatter #19 Skrevet 10. november 2008 Hehe,ja synes det er veldig søtt jeg også da;) Men er lissom bare prisen det står litt på.... Kommer han ikke opp med noe annet så får han nok den:D
~sjiraff~ Skrevet 10. november 2008 #20 Skrevet 10. november 2008 Jeg hadde også glatt kjøpt det om det var det eneste han ønsket seg. Min liste med gaver til min samboer er proppet med f.eks. PS2 og PS3 spill. Det spilles en gang så støver det bort.. og det stjeler forsåvidt av familietiden, men allikevel. Det er hans interesser og hans ønsker. Blir sært å kjøpe boxere istedet da selv om han trenger det også. Jul og bursdag er dagen for noe man ønsker seg, og det så er ett par sokker eller en dyre legodings )
Dailis Skrevet 10. november 2008 #22 Skrevet 10. november 2008 Kvinner er så artige, de skal kjøpe gaver til mennene som er etter egen smak. Jeg tror stort sett menn har egen smak. Og ærlig talt, vi kan glatt kjøpe kremer, sminke osv osv for langt mer enn 1200. Vi kan kjøpe totalt unyttige kjøkkensaker fordi vi synes det er gøy. Menn har kanskje en annen smak, annet som er gøy...? Så å kjøpe en "leke" til mannen er kanskje ikke verre enn å kjøpe en "husleke" som vi liker til ham fordi det er mer "voksent". Hvor ofte kjøper mannen din seg leker? Min gjør det aldri, hadde vært kult å kjøpe det. Jeg har ikke kjøpt leker i akkurat den forstand, men playstation og spill til det. Hvorfor ikke:P Hadde jeg kjøpt feks espressomaskin hadde det vært leke til meg:P
Libido- Skrevet 10. november 2008 #23 Skrevet 10. november 2008 hehe Mannen min fikk formel1 lego bil i 21 års gave. Han synes sikkert at det er tull å bruke 1200 på en jakke eller et par sko. Synes han skal få det han ønsker seg. Tenk så mye kjærestecred du vil få ;-)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 10. november 2008 #24 Skrevet 10. november 2008 om fanten hadde ønsket seg det så hadde han fått det. lego er vel like fornuftig som nye pensko som jeg legger boksen og tar frem av og til for å kjæle meg. fnis.
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 11. november 2008 #25 Skrevet 11. november 2008 thiihi!! så søtt!! kjøp den, skulle likt å sett reaksjonen hans når han fikk den! og når/hvis han blir lei har dere jo en som kan arve:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå