Gå til innhold

April: Første dag på jobb...


ApriIbaby

Anbefalte innlegg

..på 6 (?) uker i morgen.

Gleder og gruer meg. Blir kos å komme i miljøet igjen. Gruer meg fryktelig for alt arbeidet som bare har hopet seg opp mens jeg har vært borte.

Tror ganske sikkert formen tillater jobb igjen nå. Skal begynne med 2 dager i uka på jobb + litt hjemme så det blir nok fint.

 

Nesten som første skoledagsfølelse dette.

Er på tide å køye - uvant å stå opp før 10

 

hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får ha lykke til i dag.

Det kommer sikkert til å bli litt deilig å komme ut litt igjen, men nå kommer det til å bli litt mer rolig her inn enå da...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får gi en liten rapport da på hvordan det har gått :o)

Skal jobbe selv i dag, men ikke før klokka 4 så jeg har god tid ennå. Kom plutselig på at når jeg ikke er så kvalm om morran lenger så trenger jeg jo ikke på død og liv levere M i bhg til frokost, så de to siste dagene har vi sovet lenge og kost oss med frokost og ikke levert før i 9-tiden (mot før halvåtte, åtte) og det har vært så kos. Må nok fortsette på den :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yaddaline:

Slik har jeg funnet ut også. Pleide å stresse ned i bhg med Siri til kl 08.00 for at hun skulle spise frokost der, men nå blir hun hjemme og spiser frokost og leveres ikke i bhg føre kl 09.30.

 

Det er koselig å ha henne hjemme på morgenen og så kan vi ta det litt mere med ro. Og så har vi jo di dagene jeg har hemme hjemme også. Hun er hjemme hos meg 1 til 2 dager i uken etter som jeg alikevell går hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...