Tingeling27 Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 God kveld:) jeg bare lurer litt på om dere som har barn fra før hadde sex hver dage eller annenhver dag og hva slags kjønn dere har fra før?? Jeg har en jente fra før og hadde ikke sex el dagen. hadde sex noen dager før... hva med dere??om dere vet det da hehe
cec26 Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 Hei hei;) førstemann vet jeg ikke.... Med andre mann så hadde vi sex to ganger før EL og fikk en gutt til... Jeg tror litt mere på andre ting jeg da... Eks hvor månen står hen i forhold til når du er født osv, også om det er fullmånne eller halvmåne.. http://stardate.org/nightsky/moon/ her kan du se når det er fullmåne og når det ikke er... http://lunarium.co.uk/jonas.php her kan du legge inn når du er født osv og det vil komme opp en tabell om når det større sjanse for å få jentebaby eller guttebaby...detter er også i forhold til hvordan månen sto når du ble født...
Tingeling27 Skrevet 11. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2008 Takk:) skal sjekke den ut:) har jo sjekket på disse kinesiske kartene...det gjorde jeg med nr 1 også,hvor jeg da fikk gutt på den ene og jente på den andre..samme denne gangen hehe ..er jo egentlig bare og vente og se,men jeg syns det er litt gøy og tippe litt og slik... du spådde meg foresten...du så en jente,så en gutt...jeg har jo en jente fra før, og ønsker to barn til.... vet du om det var jenten jeg har fra før du så eller er det at jeg får først en jente til nå og så en gutt?? er foresten halv måne dagen før el denne gang...det var det også da jeg ble gravid med jenta mi...
Tingeling27 Skrevet 11. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. november 2008 hm..trenger litt assistanse jeg cec26...skjønte ikke helt den der kalenderen. jeg legger inn min dato jeg er født, klokkeslett osv, men hva er Daylight Saving Tima at Birth?? om det var sol da jeg ble født?? så er det den tiden..hva skal den stå på?og den siste dag/mnd/år. er det dagens dato??
Tingeling27 Skrevet 11. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. november 2008 en ting til...hva betyr risk??
Tingeling27 Skrevet 11. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. november 2008 Nå ble det mye spørsmål her ser jeg hehe...men jeg får liksom ikke den der til og stemme...jeg får 2 desember som tidligste og jeg har regnet at jeg skal ha el den 21 november...hvordan får jeg det til å bli rett?? har prøvd å lese men skjønner ikke helt hva som menes...hjelp?? # The probability of conception will be high despite the phase of your hormonal cycle on which such a moment falls. In fact, research shows that if such a moment falls on the days of menstruation, the probability of conception will be very high. # In the 'Gender' column, 'B' means 'boy, 'G' - 'girl'. If there is a question mark, the indications are somewhat ambiguous. For example, 'B?' means that probably a boy, but it isn't that certain.
Tingeling27 Skrevet 11. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. november 2008 dette får jeg...kan noen hjelpe meg og lese?? 2.11.2008 2:08 pm G? 2 2.12.2008 9:46 am B? 2 1.01.2009 3:56 am G? 0 har lissom regnet ut at jeg har el 21 da jeg fikk mensen i går...så 2/11 er lissom ferdig og 8/12 skal jeg ha tanta igjen..så 2/12 er ingen el da heller...??
pjokkemamma*07+10* Skrevet 11. november 2008 #8 Skrevet 11. november 2008 Teorioen går ut på at du kan få flere eggløsninger i måneden. Den ene er den som hører til syklusen din, og den andre er den som oppgis i kalenderen. Så da kan du prøve å ha sex ca et døgn innen det tidspunktet du får oppgitt i kalenderen. Visstnok.
pjokkemamma*07+10* Skrevet 11. november 2008 #9 Skrevet 11. november 2008 Tror at daylight saving time er vintertid. Var det vintertid den gangen du ble født? Det vil jo bare ha en times forskjell på det du får som svar. Med risk mener de at ved et høyt tall så er risikoen større for at barnet ikke er friskt...
Tingeling27 Skrevet 11. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 11. november 2008 takk for svar og hjelp:) jeg er født på sommeren jeg da... så da kan jeg vel slå av den ?? men hvilken dato skal jeg sette da på den siste?? kan jeg sette hvilken dato i mnd? for å få opp november mnd så må jeg vel ha en dato i oktober??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå