Gjest Sauen ruger for harde livet Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 Prøver å finne frem til et ord, men finner det virkelig ikke... Hm, skal prøve å forklare: Ordet henviser til slik man typisk ser for seg f.eks en modell, en bonde, en bergenser osv. Altså, en typisk bergenser med brannskjorte som er stor i kjeften er en ........ (dette ordet jeg ikke finner) Og jada, nå var det også helt umulig å prøve å forklare dette ordet, men forhåpentligvis forstår noen hva jeg mener, for jeg hater å glemme ord. Det er jo ikke noe uvanlig ord heller, det har bare falt ut...
Silja FullFres McQueen Skrevet 10. november 2008 #6 Skrevet 10. november 2008 Glem det, det var det hvertfall ikke... Hehe..
Gjest Sauen ruger for harde livet Skrevet 10. november 2008 #7 Skrevet 10. november 2008 Selvfølgelig=) tusen takk! hehe...
Leandermamma Skrevet 10. november 2008 #8 Skrevet 10. november 2008 Kan ikke hjelpe deg med ordet, men hvordan går det med røykingen???
Gjest Sauen ruger for harde livet Skrevet 10. november 2008 #11 Skrevet 10. november 2008 Røykeslutt går bra=) men det er tøft, da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå