Gå til innhold

Hva skal barnet ditt hete?


 Isaac12.08♥baby10.10FØDEKLAR

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn skal hete Isaac :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han skal hete Peder :) Fra før har vi Guro på snart 3 år.

Skrevet

haha pussig ;)

Fine navn!

Skrevet

Jenta vår skal hete Thea Juliana:-)

Skrevet

Her har vi hverken sans for "motenavn" eller dobbeltnavn (som jeg desverre har selv), så hun skal hete Mari. De to andre har også enkle korte navn :)

Skrevet

vi venter to, en av hver, som har fått navnene Frida og Ture. Fra før har vi Tobias og Tale Marie.

Skrevet

Har en Tor Harald og en Henrik fra før, venter nå i spenning på Oda Jeanett eller Maya Jeanett. Vi er ikke helt enige ennå.

Skrevet

Vår sønn skal hete Jonas eller Lukas, klarer ikke helt å bestemme oss :P

Skrevet

Gutten vår skal hete Linus August:o))) Har Lisen Othilie og Lykke LIvian fra før. Bruker bare de første navnene:o))

Skrevet

Vanskelig med navn, så mange utrolige fine jentenavn.

Vi har tenkt enten Stine eller Mia.

Fra før har vi Fredrik:)

 

 

Skrevet

om det blir gutt så skal han hete Aron eller Lukas:)

om det blir ei jente så muligens Vilde eller Aurora. er veldig usikkre på jentenavn. det er vanskelig dette:)

 

Fra før av har vi William og Daniel:) 2 hærlige gutter:)

Skrevet

Forferdelig vanskelig med jentenavn, men ser ut som det blir Wilma eller Hennie.

Skrevet

jenten vår skal enten hete Wilma Emilie, eller eventuelt bare Emilie.. har ikke blitt helt enig enda.

Skrevet

jenta vår skal hete daniella eller anna...

 

Skrevet

Vi er ikke enige om vi skal ha dobbeltnavn eller ikke. Jeg er for og han imot..

 

Blir det jente heller vi mot Sanne eller Wilma. Blir det gutt går det mot Robin eller Vegard. Vi får se hva som kommer ut.

 

 

Skrevet

Hva syns dere om Arvid? Vi lurer på å gi lilleman det navnet etter bestefar, som døde i januar. Jeg er svensk og i Sverige ligger det på topplisten, men her er det ikke så vanlig. tror jeg.

Skrevet

Far min heter Arvid Jermund.. Spesielt navn og ikke mange som heter det. Men for meg er det et fint navn, selv om jeg nok ikke ville kalt min gutt det. Lurte litt på Jermund om det skulle komme en gutt ut... Men på Ul sa hun (legen) at det var jente, så vi har bare tenkt på jentenavn til nå. Jeg liker veldig godt å kalle opp og vet at navnene bare blir finere etterhvert som en bruker de, og når en i tillegg er kalt opp betyr navnet noe og blir fint bare av den grunn.....

Skrevet

arvid syns jeg var fint:)

ville ikke nølt med å kalle mitt barn det å desuten er det ikke mange barn som heter det

Skrevet

Vi venter to gutter, og har tenkt å kalle dem Bendik og Leander. Ikke så vanlige navn.. Også synes vi de passer sammen.. Veldig vanskelig dette med navn..

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...