Isaac12.08♥baby10.10FØDEKLAR Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 Min sønn skal hete Isaac
MintCondition Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 Han skal hete Peder Fra før har vi Guro på snart 3 år.
Isaac12.08♥baby10.10FØDEKLAR Skrevet 10. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2008 haha pussig Fine navn!
Lykkelig_alenemor _til_2 Skrevet 10. november 2008 #4 Skrevet 10. november 2008 Jenta vår skal hete Thea Juliana:-)
Magehus Skrevet 10. november 2008 #5 Skrevet 10. november 2008 Min lille jente skal hete Nora Helmine:)
Gurine Skrevet 11. november 2008 #6 Skrevet 11. november 2008 Her har vi hverken sans for "motenavn" eller dobbeltnavn (som jeg desverre har selv), så hun skal hete Mari. De to andre har også enkle korte navn
enogtoogtreogfire Skrevet 11. november 2008 #9 Skrevet 11. november 2008 vi venter to, en av hver, som har fått navnene Frida og Ture. Fra før har vi Tobias og Tale Marie.
rosa2008 *Overtid* Skrevet 11. november 2008 #11 Skrevet 11. november 2008 Har en Tor Harald og en Henrik fra før, venter nå i spenning på Oda Jeanett eller Maya Jeanett. Vi er ikke helt enige ennå.
3 snart 4 :o) Skrevet 11. november 2008 #12 Skrevet 11. november 2008 Vår sønn skal hete Jonas eller Lukas, klarer ikke helt å bestemme oss
mamma *3 FØDEKLAR Skrevet 11. november 2008 #13 Skrevet 11. november 2008 Gutten vår skal hete Linus August:o))) Har Lisen Othilie og Lykke LIvian fra før. Bruker bare de første navnene:o))
Janfra Skrevet 11. november 2008 #14 Skrevet 11. november 2008 Vanskelig med navn, så mange utrolige fine jentenavn. Vi har tenkt enten Stine eller Mia. Fra før har vi Fredrik:)
Gjest elissa2 Skrevet 11. november 2008 #15 Skrevet 11. november 2008 om det blir gutt så skal han hete Aron eller Lukas:) om det blir ei jente så muligens Vilde eller Aurora. er veldig usikkre på jentenavn. det er vanskelig dette:) Fra før av har vi William og Daniel:) 2 hærlige gutter:)
Bolla med en til Skrevet 11. november 2008 #16 Skrevet 11. november 2008 Forferdelig vanskelig med jentenavn, men ser ut som det blir Wilma eller Hennie.
alene mamma88 Skrevet 11. november 2008 #17 Skrevet 11. november 2008 jenten vår skal enten hete Wilma Emilie, eller eventuelt bare Emilie.. har ikke blitt helt enig enda.
januar mamma Skrevet 11. november 2008 #18 Skrevet 11. november 2008 jenta vår skal hete daniella eller anna...
Prinsesse Brødhue Skrevet 11. november 2008 #19 Skrevet 11. november 2008 Vi er ikke enige om vi skal ha dobbeltnavn eller ikke. Jeg er for og han imot.. Blir det jente heller vi mot Sanne eller Wilma. Blir det gutt går det mot Robin eller Vegard. Vi får se hva som kommer ut.
Mother to be Skrevet 11. november 2008 #20 Skrevet 11. november 2008 Hva syns dere om Arvid? Vi lurer på å gi lilleman det navnet etter bestefar, som døde i januar. Jeg er svensk og i Sverige ligger det på topplisten, men her er det ikke så vanlig. tror jeg.
Tutto, snart 3barnsmor..<3 Skrevet 11. november 2008 #21 Skrevet 11. november 2008 Far min heter Arvid Jermund.. Spesielt navn og ikke mange som heter det. Men for meg er det et fint navn, selv om jeg nok ikke ville kalt min gutt det. Lurte litt på Jermund om det skulle komme en gutt ut... Men på Ul sa hun (legen) at det var jente, så vi har bare tenkt på jentenavn til nå. Jeg liker veldig godt å kalle opp og vet at navnene bare blir finere etterhvert som en bruker de, og når en i tillegg er kalt opp betyr navnet noe og blir fint bare av den grunn.....
alvilde Skrevet 11. november 2008 #22 Skrevet 11. november 2008 arvid syns jeg var fint:) ville ikke nølt med å kalle mitt barn det å desuten er det ikke mange barn som heter det
babyimagen2011 Skrevet 11. november 2008 #23 Skrevet 11. november 2008 Vi venter to gutter, og har tenkt å kalle dem Bendik og Leander. Ikke så vanlige navn.. Også synes vi de passer sammen.. Veldig vanskelig dette med navn..
jannemor;) Skrevet 11. november 2008 #25 Skrevet 11. november 2008 tenkte zander julian eller bare zander..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå