anette staiiiiii Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 Begynte på noen piller fra min homoepat for ca 1 mnd siden som skulle hjelpe oss mot ufrivelig barnløshet.Meeen jeg skulle hatt mensen for 14 dager siden og den kommer ikke,har tatt 2 tester hjemme og 1 hos legen men alle er negative,nå skjønner jeg ingenting,jeg har alltid hatt en normal syklus,og kunne som regel stille klokken etter meg,noen som har vært borti lignende,att de pillene evnt roter med syklusene??takker for svar
Gjest Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 Ting tar litt tid innenfor alternativ medisin. Vet du noe om homeopaten? Har h*n hulpet noen barløse før? Hvilken homeopat medisin får du? Jeg har selv gått til ei av landets beste....hun og da hadde både jeg og ei venninne prøvd andre før det på hver vår kant. Vi ble gravide hos den samme hos meg tok det noe lebgre tid, min venninne tok det ett par månder. men hun homeopaten sa det at så du ikke resultater hos noen innen 6 mnd så bytt.....vel, hos meg tok det 2 år, men jeg haddet veldig tro på det hun drev med for jeg forsto at hun kunne sitt fag. Bor du i Oslo el omegnen kan du sende meg en PM så får du nummeret. Min kombinerer akupunktur og homeopat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå