Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 Jeg har fregner i hele ansiktet, men er fregne fri på resten av kroppen heldigvis hehe. Jeg har hatt komplekser for fregnene mine i mange år og vurderer sterkt og fjerne dem med laser. Noen som har gjort dette? Er bare så fryktelig redd for og ende opp med hele ansiktet fullt av arr eller noe annet fryktelig :/
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 Fregner er nydelig, synes jeg! Jeg får bare noen få fregner på kinnbena om sommeren, om jeg er ute lenge nok. Skulle ønske jeg hadde flere! "Et ansikt uten fregner er som en himmel uten stjerner". Jada, gammel klissete klisjé, men er litt enig i den!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #3 Skrevet 10. november 2008 Fregner er fint synes jeg. Jeg hadde fregner som barn, men de forsvant en gang på vei til å bli voksen. Det synes jeg er trist. Nå håper jeg barnet mitt får, men det ser dårlig ut... Det ser friskt og sunt ut med fregner.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #4 Skrevet 10. november 2008 Nei nei og nei.. du må ikke fjerne fregnene dine!!! Jeg syns det er pent, men ønsker du å dempe de litt kan du jo bruke litt mineralpudder og litt solpudder? Det holder i masssevis
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #5 Skrevet 10. november 2008 Fregner er kjempefint. Men før du går så drastisk til verks, prøv kanskje en krem med pigmentflekkdempende effekt. eller bruk dekkende pudder som ikke ser falsk ut, f.eks I.D sitt mineralpudder. Naturlig look og bra for huden.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #6 Skrevet 10. november 2008 HI her, jeg har veldig lys hud, og føler meg så rar når jeg bruker brunkrem ol. blir så rart med et brunt ansikt når resten av kroppen er helt melke hvit. Jeg bruker brunkrem ver dag, men sliter og finne en som dekker og skjuler disse dumme prikkene hehe. Føler meg rett og slett "skitten" i ansiktet argh1 dumme dumme fregner!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #7 Skrevet 10. november 2008 Bruker du mineralpudder? Vil iallefall anbefale I.D (den lyseste nyansen på pudderet). Solpudderet til I.D gjør deg heller ikke helt brun-brun, heller gylden og glødene. Prøv heller å se på fregnene som en del av deg, det er jo det de er.. personlige, kule og trendy
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #8 Skrevet 10. november 2008 Jeg har aldri brukt mineral pudder nei, men tror jammen jeg kliner til og prøver det! Er bare vandt med billig kjedene jeg. Loreal,isadora og maybeline osv. Takk for tips folks!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #9 Skrevet 10. november 2008 Jeg syns fregner er kjempe sjarmerende jeg! Du er helt sikkert nydelig!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #10 Skrevet 10. november 2008 Tror du blir fornøyd med I.D altså! Jeg anbefaler denne siden, du sparer en haug med penger på å kjøpe på nett. Sjekk også ut de "start-kittene". Ikke dumt å kjøpe det første gangen www.limebeauty.com
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #11 Skrevet 10. november 2008 Er inne på limebeauty nå, gikk in på start kit står fairly light/ light det er bare den de har , er det den lyseste? er den lyseste jeg skal ha.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #12 Skrevet 10. november 2008 Jeg hater også fregnene mine! Jeg har både i ansiktet 8 ikke så mye der) og på armene, og armene er det værste. Som du sier, jeg føler meg også skitten. Skulle betalt uendelig mye for å bli kvitt de!
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #15 Skrevet 11. november 2008 Vet ikke hvor gammel du er, men de blekner med årene. Garantert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå