Gå til innhold

Hvilken barnevogn er best? Hva vil dere anbefale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kjøpte Quinni 3xl til guttungen, og har vært kjempefornøyd med den, bortsett fra at det er for dårlig plass i den.

Føler at det bugner over av vogner, og klarer ikke å bestemme meg for hvilken jeg liker best. Men hadde vært gøy å finne ut hva folk her inne mener.

Hva er din favoritt? Og da mener jeg som vogn fra fødselen av.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Simo kombi eller Duo er min favoritt. Dekker alle mine behov.

Skrevet

til min blåebaby så syns jeg basson var helt genial. den er stor og solid og marineblå og den er meg.. hehe.. også står det på lommen "lomme" det er hysterisk festlig.

til en rosababy ville jeg valgt en lettere og mindre vogn, med svingehjul

rart i grunn, men valg av vogn har for meg mye med om det er en rosa eller blå baby.

Skrevet

Simo duo!! Elsker denne vognen! Skal ha den til alle ungene mine har jeg bestemt meg for:)

Skrevet

emmaljunga edge. elsker vognen og ville ikke hatt noen annen! stor plass og solid og stødig.

Skrevet

Jeg har hatt 3 totalt forskjellige vogner. Jeg hadde Siomo kombi til baby vogn, og var fornøyd med at det var stor bag og fin fjæring på den. Kjøpte teutonia mistral for å få en litt mer sportig vogn. Den er også veldig god å trille. Var deilig i sommer, med lutfing i kalsjen og solskydd. Stor plass og god å trille. Nå har vi kjøpt en bugaboo cameleon. Den er veldig god å kjøre på fortau og butikker. Jeg synes den er fancy å se på også, kjekt med at man kan kjøpe nytt trekk til den. Den er også veldig lett å bære ut og inn av bilen. Veier kun 9 kg.

Konklusjon: Gode vogner til forskjellige stadier og bruk.

Skrevet

klassisk spm: er du gravid??

Skrevet

Er sååå fornøyd med min MaxiCosi Mura4! Anbefales!

Skrevet

Er veldig godt fornøyd med Quinny Speedi, hun lå i dreamibagen i 5 mnd , kunne ligget lengre men hun ville opp å se så da byttet vi over til sportsdelen. Den tar liten plass og er en drøm å trille. Selger forresten dreamibagen 2008 modell i fargen fudge om noen er intressert..

Skrevet

Bugaboo cameleon - perfekt fra fødsel og ut vognperioden - for oss i hvertfall. Superpraktisk og stilig vogn som har alt jeg trenger:o)

Skrevet

har simo duo til vesla, og er kjempefornøyd! Brukte bagen til hun var 8 mnd, og da byttet jeg fordi hun ville sitte når vi var på tur, bagen var fortsatt romslig!

Skrevet

Basson Roma.. (duovogn)!

Den er stor,fin og tåler både vind og vær..

den er lekker å se på og en befrielse å trille på..(kjennes knapt av man triller på noe)

så er den rimeligere enn en del andre vogner..mener fullpris for den ligger på 5400 kroner...om jeg ikke husker helt feil...

:)

Skrevet

Hehe... Nei, jeg er ikke gravid enda. Har bare tusenvis av vennepar som venter barn og "alle" spør om vogntips, men så føler jeg liksom at jeg ikke har nok peiling til å gi et godt svar;)

Vi begynner prøvingen til sommeren, så er nok enda en stund til vi skal kjøpe ny vogn. Har egentlig bestemt meg or Emmaljunga Duo Edge, siden vi har Quinnien fra før av. Da har vi en liten og lett, og trenger en stor og tung med god plass;)

Lover å holde deg informert, Lisa. Her blir det ikke noen unge ør i 2010 så lenge jeg får ha et ord med i laget. Har ikke tiiiid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...