Gå til innhold

ang barn nr 2..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

er dere klar over at dersom man skal ha 2 år mellom søsken så må vi starte å prøve allerede i juni neste år? da har jeg såvidt starta på jobb.. erre muuulig.. tror jeg vill ha 3 år imellom gitt... dere da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er det jeg ønsker, om det ikke skjer noe før det da... Men satser på at jeg blir gravid til sommeren og da blir det 2 år mellom og det høres supert ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har egentlig lyst til det jeg også.. meeen får så dårlig samvittighet ovenfor jobben for jeg vet at jeg kommer til å bli sykemeldt ganske tidlig i og med at jeg får svangerskapsplager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har akkurat 2 år mellom våre barn. rart med det, for sist sommer følte jeg meg på ingen måte klar for å bli gravid igjen, men så kom september og plutselig følte vi oss heeeelt klare, og ønsket at vi ble gravide på dagen (noe vi også ble). :) Så det kan fort snu!

Vi har lyst på en til vi da. Men usikker på nå. I utgangspunktet så ønsker vi ikke for mange år mellom dem, men vi gjør ingen ting før vi føler oss helt klare følesesmessig, økonomisk og tidsmessig:)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har akkurat 2 år i mellom mine.. eller 2 år og 1 dag..;)

 

jeg ble gravid i juli/august.. testet vel positivt i slutten av august...

 

var ikke noe problem å ville ha en til da..da var jo snuppa blitt stor allerede..;)

 

så blir nok ikke noe problem..;)

 

men vi skal nok ikke ha nr3 før enn om en gooood stund..om det blir en nr 3 engang..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har 2,5 år mellom våre to, og synes det er perfekt! Storebror forguder lillesøster og hun forguder han enda mer, hehe:-D

 

Ville ikke hatt mindre enn 2,5 år mellom i hvert fall... Men kommer jo også veldig an på hvordan eldstemann er som person! Han her kar'n er veldig flink til å prate og forklare seg, er snill og forståelsesfull. Den fødte storebror:-)

 

Vil nok ha flere en gang ja, men blir nok større sprang mellom nr.2 og nr.3. Kanskje blir det en tredjemann om 5-6 år og muligens en fjerde 2-3 år etter det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har oxo 2.5 år i mellom våre to jenter, og er veldig fornøyd med det! skulle egentlig ik ha så lenge imellom men passet lissom ik før men er veldig glad for det nå:0) Holder nok med 2 for oss men hvem vet en gang.... er jo unge ennå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har 2 år og 3 mnd mellom guttene våre. Synes det er fin aldersforskjell. Storebror satt på første forsøk, mens lillebror brukte vi 10 mnd på å bli gravid!!

Jeg har lyst på flere, synes det er fint med 2 år imellom. Da får de glede av hverandre, leker sammen osv.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Hei. Jeg tar ut spiralen på mai, for vi skal ha 2 år mellom. Det er jo ikke sikkert vi får til det, men skal nok prøve det i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...