Gå til innhold

Bringebærte og kapsler


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

 

Jeg har tydeligvis ikke fulgt med helt i timen...men så her om dagen at mange drikker te og tar kapsler som inneholder bringebær. Jeg tenkte å kjøpe jeg også, men må ha litt info først :-)

 

1) Hva er virkningen av å drikke te/ ta kapsler?

 

2) Hvor mange kopper/kapsler pr dag?

 

3)Når starter man å ta te/kapslene? Jeg er i uke 35 :-)

 

4) Hvilket merke bruker du/dere?

 

5) Hvor får du kjøpt teen/kapslene?

 

 

Håper noen kan svare - på forhånd hjertelig tusen takk :-)

 

Klem fra meg!

 

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :) Skal svare så godt jeg kan.

 

1. Det skal hjelpe til med modningsprosessen og forkorte fødselsforløpet. Og redusere revning :-)

 

2. Bak på pakka mi står det at man skal drikke 3-4 kopper om dagen.

 

3. Begynne i uke 35 (hørt litt forskjellig)

 

4. KlosterUrter

 

5. Helsekost

Skrevet

Det er forresten bringebærBLADte,hehe :-) Litt kjedelig å evn kjøpe feil..

Skrevet

Jepp. Jeg oppdaget først denne graviditeten at jeg drakk bringebærte til den store gullmedaljen de siste tiden av forrige graviditet ;-) He, he. Denne gangen går je også for bringebærBLADte fra klosterurt

Skrevet

Ser du alt har fått svar, men kan jo gi deg mine kapsler :)

 

2) 2 kapsler 3 ganger om dagen

 

3) Siste måneden før termin, tidligst etter 35 uker

 

4) Nature's Sunshine (Midelfart)

 

5) Helsekost

 

Skrevet

Kunne ønske det var bærene og ikke bladene, smaker SÅ mye bedre ;)

Skrevet

Jepp. Var mye mer fornøyd med både smaken og utseende sist. Men jeg synes igrunn det smaker litt som grønn te...og det har jeg så mange sunnhetsassosiasjoner til at jeg har klart å innbille meg at det smaker godt ;-)

Skrevet

Så flotte tilbakemeldinger! Ser noen bruker kapsler og andre drikker te, med andre ord skal man velge EN av delene :-). Jeg skal huske å kjøpe bringebærBLADte hehe ;-)

 

Andre som har lyst til å dele erfaringer?

Skrevet

Jeg har drukket bringebærblad teen i et par mnd nå.. men siste uken har jeg brukt kapsler i tillegg. Tar 2 kapsler 2 ganger om dagen og drikker ca 1 kopp te. Drakk 2-3 kopper te før jeg begynte på kapslene, men ble så lei av å drikke den teen..hehe..

 

Tenkte å trappe opp til 3 kapsler 2 ganger om dagen snart. Er jo 38+4 idag så..hehe..

 

Teen er forresten Klosterurter og kapslene er solaray,begge fra helsekost.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...