Gjest Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 Er 10 DPO i dag. Er erklært "testoman" og fikk det første supersvake krysset på CB 7 DPO. I går fikk jeg en helt tydelig positiv test! Men i dag tidlig var den så godt som helt negativ igjen :-( I ren desperasjon tok jeg en ny test litt senere på dagen i dag, og den var svakt, svakt positiv, selv om det ikke var morgenurin. Er dette "straffen" for å teste tidlig (usikre resultater), eller har jeg hatt en (ny) kjemisk graviditet? Kan det fremdeles være sjanse for å teste positivt senere i uken, eller tror dere alt håp er ute? Krysser fingre, men skuffelsen begynner å sige inn over meg nå, ja ... :-(
Gjest Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 PS: Har forresten masse symptomer; ømme bryster, småkvalm og uggen ...
Blåbærmuffins Skrevet 10. november 2008 #3 Skrevet 10. november 2008 Vanskelig å si.. jeg har fått positive tester kjempetidlig i to sykluser som ble negative før jeg tilslutt fikk mensen til vanlig tid. Tenkte og at det var "straffen" for å være så utålmodig, men lærer jo ikke. Tok min første test idag, en uke før Ikm... Krysser fingrene for at testene dine blir positive igjen, ta en ny om et par dager om du greier å vente ;-)
Gjest Skrevet 10. november 2008 #4 Skrevet 10. november 2008 Greier nok ikke vente, tester på nytt i morgen tidlig, tenker jeg ... ;-)
Gjest nanny carrie 3pp etter 2sa Skrevet 10. november 2008 #5 Skrevet 10. november 2008 Det har ingenting å si om det er svakt eller sterkt kryss.. Du er gravid :-)
Blåbærmuffins Skrevet 10. november 2008 #6 Skrevet 10. november 2008 Det hadde jeg og gjort ;-) Lykke til!
Gjest Skrevet 10. november 2008 #7 Skrevet 10. november 2008 Jeg har lest at styrken på krysset er ustabilt før IKM, og at det ikke har noe å si om det er sterkt eller ikke. Du er gravid;)
Gjest Skrevet 11. november 2008 #8 Skrevet 11. november 2008 Skuffet og lei her, nå ja. Fikk negativ test igjen i dag morges, så da er nok løpet kjørt for denne gang. Æsj! Nok en kjemisk graviditet - den andre i løpet av denne høsten. Skal kontakte gynekologen i dag, for dette gidder jeg ikke mer :-( Håper det er mulig å få sjekket hormonnivåene mine allerede nå, og eventuelt få progesteronstøtte i lutealfasen, dersom det er der problemet ligger. Vel vel, får manne meg opp for å gyve løs på fjerde prøveperiode! Takk for god støtte og oppmuntrende ord - lykke til til dere andre som venter på IKM!
Blåbærmuffins Skrevet 11. november 2008 #9 Skrevet 11. november 2008 Huff, det var trist. Du får fortelle hva gynekologen har å si da når du evt har vært der. Begynner å lure på om jeg og skal kontakte noen snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå