Minesmå:)+en til! Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 Er neste kontroll på den ordinære ul? Legen sa ikke noe om at jeg skulle bestille ny time.... så blir det da ny time etter UL'en da?
Kjærlighet <3 Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 Førstegangs får jordmor i uke 16, for resten er det ul som er neste. Deretter uke 24 eller 26 husker ikkehelt...
FruMamma med nr 2 Skrevet 10. november 2008 #3 Skrevet 10. november 2008 Jeg går annenhver måned hos lege og jordmor og får bestandig ny time når jeg er der. De foretar ikke noe blodtrykksmåling eller sjekker urin på UL. Da er det kun UL. Har du jordmor da?
Minesmå:)+en til! Skrevet 10. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. november 2008 Ja, kan vel ha den damme som sist? Kanskje jeg kan ringe henne da, og høre om jeg kan få komme dit?... men dette er min andre..
FruMamma med nr 2 Skrevet 10. november 2008 #5 Skrevet 10. november 2008 Dette er også min andre, men fikk jordmor uten problem. Men du må ringe henne selv.
Minesmå:)+en til! Skrevet 10. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. november 2008 Ja, jeg skal ringe henne selv da. Håpe jeg kan få en time hos henne før Ul da.. syns det var så lenge til... 2 mnd til nesten.. Takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå