Gå til innhold

Takk for meg!!


WPW

Anbefalte innlegg

Vil ikke skrive så mye om fødselen her, men jeg fikk en fantastisk gutt 7 dager før termin den 7.11.2008. Kortversjon:

 

Fødselen startet med at vannet gikk, og vi reiste inn til føden. Ble sendt hjem igjen, og dro tilbake etter ca fem timer kl 0200 på natta. Riene var uregelmessige, så vi ble sendt hjem igjen enda en gang. Jeg lå hjemme og lurte på hvor vondt det skulle være før vi burde dra til føden da riene plutselig endret karakter!! Jeg MÅTTE bare hyle som en stukken gris!!! Så vi kjørte inn til føden og der var det full åpning!!!! Så innen tre kvarter var han ute med hjelp av sugekopp og et lite klipp. Gutten vår kom med nesa i været, så derfor trengte han litt hjelp.

 

Til tross for klipping og sugekopp var dette en fantastisk opplevelse, og jeg vil bare si: IKKE vær redd for hjelpemidler som tang eller sugekopp, og IKKE vær redd for klipping!!! Ikke hør på skremselshistorier, for selvom det var vondt var det en fantastisk opplevelse med jordmødre som hele tiden fortalte meg hva som skjedde. Så gled dere bare masse, jenter!

 

Ikke hør på skrekkhistorier om hvordan man ser ut etter fødselen eller om hvordan det er å gå på do etter fødselen. Selv med sting var det ikke vondt hverken nummer 1 eller nummer 2..

 

Bare gled dere til fødselen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Og spesielt til tiden etter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...