Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 Som synes hun Marita er det mest selvdiggende og selvopptatte menneske som er blitt vist i norsk TV på en god stund? Er jo pen da.. bortstett fra nesen hehe.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 Skriver under på dette. Syntes ikke christina fortjente å ryke ut
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #3 Skrevet 10. november 2008 jeg synes ikke marita er pen jeg. men ikke christina heller. å kan godt si meg enig i at hu virker litt selvdigger.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #4 Skrevet 10. november 2008 Har ikke hatt noen spess i mot hun marita, etter kveldens episode der hun gjemte topp mailen for de andre syns jeg ikke noe om hun lenger biatch!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #5 Skrevet 10. november 2008 den nesa er virkelig i veien, uten den hadde hun vært en veldig pen jente. har hengt meg litt opp i nesen hennes, svær...
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #6 Skrevet 10. november 2008 Hun ser jo litt ung ut da, sikkert hun som ryker nestegang da de skal vise brudekjoler. Ser jo nærmere ut som dattera til bruden som går først og strør roseblader
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #7 Skrevet 10. november 2008 hun angrer hehe http://seher.no/php/art.php?id=793732
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #8 Skrevet 10. november 2008 Eeh svær nese!?! Hun har jo en kjempesøt oppstopper nese. Alle kan ikke ha heste ansikt med lang rett nese heller ;-(
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #9 Skrevet 11. november 2008 synes hun er kjmpe pen jeg. frøydis derimot æsj hun er drit stygg æsj. blir helt kvalm av å høre på den pripende praten hennes å, å sutringa om den sykdomen hennes hele tia, er hun så syk så kan hun ikke bli model enkel å greit.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #10 Skrevet 11. november 2008 Jeg liker frøydis. Liker ikke christina. Synes hun virket litt for høy på pæra og som en tverr nordlending. Good riddance!
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #11 Skrevet 11. november 2008 Tverr nordlending? haha, hva har det med saken å gjøre at hun er nordlending? Er det en myte at nordlendinger er tverre da? Ikke noen av dem jeg har møtt iallefall. Jeg misliker Frøydis. Hun er likblek, syter hele tiden og ser jo ikke noe bra ut heller.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #12 Skrevet 11. november 2008 Nå skal jo ikke modeller på død og liv se så bra ut, men ha et spennende utseende. Det har Frøydis på bilder iallefall. Men hvordan sykdom har hun egentlig?
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #13 Skrevet 11. november 2008 ME. (kronisk utmattelssesyndrom) Så kanskje ikke den rette karrieren for henne...
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #14 Skrevet 11. november 2008 Frøydis ser virkelig syk ut. Mager, blek.. dårlig forbilde
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #15 Skrevet 11. november 2008 Ja kanskje irl, men på bilder fungerer Frøydis veldig bra synes jeg. Marita ser ut som hun er bare barnet, og hun andre mangler "it". Men det er nå min mening.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #16 Skrevet 11. november 2008 Hun er IKKE dårlig forbilde! Hun har ME og hvis du visste hvordan det er å leve med ME hadde du skjønt hvor bra jobb hun gjør med seg selv og at hun er et forbilde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå