Gå til innhold

Er det bare meg? (ang Top Model)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som synes hun Marita er det mest selvdiggende og selvopptatte menneske som er blitt vist i norsk TV på en god stund?

Er jo pen da.. bortstett fra nesen hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skriver under på dette. Syntes ikke christina fortjente å ryke ut

Skrevet

jeg synes ikke marita er pen jeg. men ikke christina heller. å kan godt si meg enig i at hu virker litt selvdigger.

Skrevet

Har ikke hatt noen spess i mot hun marita, etter kveldens episode der hun gjemte topp mailen for de andre syns jeg ikke noe om hun lenger biatch!

Skrevet

den nesa er virkelig i veien, uten den hadde hun vært en veldig pen jente. har hengt meg litt opp i nesen hennes, svær...

Skrevet

Hun ser jo litt ung ut da, sikkert hun som ryker nestegang da de skal vise brudekjoler. Ser jo nærmere ut som dattera til bruden som går først og strør roseblader :P

Skrevet

Eeh svær nese!?! Hun har jo en kjempesøt oppstopper nese. Alle kan ikke ha heste ansikt med lang rett nese heller ;-(

Skrevet

synes hun er kjmpe pen jeg. frøydis derimot æsj hun er drit stygg æsj. blir helt kvalm av å høre på den pripende praten hennes å, å sutringa om den sykdomen hennes hele tia, er hun så syk så kan hun ikke bli model enkel å greit.

Skrevet

Jeg liker frøydis. Liker ikke christina. Synes hun virket litt for høy på pæra og som en tverr nordlending. Good riddance!

Skrevet

Tverr nordlending? haha, hva har det med saken å gjøre at hun er nordlending? Er det en myte at nordlendinger er tverre da? Ikke noen av dem jeg har møtt iallefall.

Jeg misliker Frøydis. Hun er likblek, syter hele tiden og ser jo ikke noe bra ut heller.

Skrevet

Nå skal jo ikke modeller på død og liv se så bra ut, men ha et spennende utseende. Det har Frøydis på bilder iallefall. Men hvordan sykdom har hun egentlig?

Skrevet

ME. (kronisk utmattelssesyndrom) Så kanskje ikke den rette karrieren for henne...

Skrevet

Frøydis ser virkelig syk ut. Mager, blek.. dårlig forbilde

Skrevet

Ja kanskje irl, men på bilder fungerer Frøydis veldig bra synes jeg. Marita ser ut som hun er bare barnet, og hun andre mangler "it".

Men det er nå min mening.

Skrevet

Hun er IKKE dårlig forbilde! Hun har ME og hvis du visste hvordan det er å leve med ME hadde du skjønt hvor bra jobb hun gjør med seg selv og at hun er et forbilde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...