Gå til innhold

Noen her som ikke er kvalme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler at alle her er kvalme som bare det. Selv er jeg gravid for tredje gang hverken kaster opp eller er kvalmen...som jeg har vært de andre to gangene. Er litt småuggen av og til og veeeeldig trøtt det er det hele. Andre som har det slik? Er jeg heldig eller er det et dårlig tegn å ikke ha mer symptomer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også tredjegangsfødende, og er heller ikke kvalm. Det vil si at jeg merker hvis det er lenge siden jeg har spist eller hvis jeg blir veldig sliten, men det er ikke verdt å nevne en gang. I mitt første svangerskap var jeg sykelig kvalm i 7 måneder, mens jeg hadde normal kvalme i svangerskap nr. 2. Så, nå NYTER jeg at jeg er fri for kvalme. :-)

Jeg er også uggen, trøtt og har stikninger fra livmora - men jevnt over synes jeg det går overraskende bra.

Jeg er forøvrig 8+6 og fikk se et bankende hjerte på ultralyd denne uka, så jeg tar ikke mangelen på symptomer som et dårlig tegn - men som en bonus! :-)

Skrevet

Jeg er 5+1 i dag og ikke kvalm, bare syyykt trøtt, og det var jeg i forrige svangerskap også. Jeg var ikke kvalm en dag, men strevet med å få nok søvn. Sov ikke om nettene og var utslitt på dagtid. jobbet redusert stilling pga dette.

Skrevet

det var godt å høre:) Egentlig ser jeg det også som en bonus, men dette er uvant. Jeg er 6+5, de to første barna er to skjønne gutter kanskje det er en jente denne gangen siden alt er så annerledes?

Skrevet

Venter nummer 3 jeg også. Ikke kvalm denne gangen. Er 8+1, har sett bankende hjerte på ul i uke 7. Var ganske kvalm med første og enda verre med nummer 2, så jeg hadde sett for meg de første 12 ukene som en liten krise:) Er veldig fornøyd med dette ja. Er jo ikke trøtt en gang. Nyter bare hele greia:)))

Skrevet

Hei,

Heldigvis ikke kvalm jeg heller. Er 11+5 i dag og har ikke vært sånn dårlig i det hele tatt. Har derimot vært ekstremt trøtt, klarer ikke å ligge på magen da puppene gjør så innmari vondt. Har også hatt sinnsykt masse med luft i magen, føler meg som en luftballong som svaier rundt!

Skrevet

Hei:)

Er heller ikke kvalm:)

Var utrolig nok kvalm i uke 3-4... men etter det nesten helt fin:)

Skrevet

uke 6, ikke særlig kvalm :) Litt uggen av og til men ikke noe å klage for her :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...