NoDoubt Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 I morgen skal eldste jenta på 4 1/2 år opereres. Hun skal fjerne mandlene, pollypene og kanskje sette inn nye dren. Jeg er skikkelig nervøs og redd. Noen som har barn som har fått fjernet mandlene?
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 Ingen barn som ha fjernet mandlene.. Men vil bare ønske dere lykke til - det går nok kjempe bra..
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 10. november 2008 #3 Skrevet 10. november 2008 Eldste her tok dem da han var på den alderen. gikk kjempefint Hadde snakket endel med han om det på forhånd, og fortalt han at det kom til å være vondt når han våknet. Tror det var lurt, slik at han var forberedt på det, og ikke følte vi hadde lurt han. Lykke til
Gjest Skrevet 10. november 2008 #4 Skrevet 10. november 2008 Jeg fikk fjerna mine da jeg var rundt 20 år. Gikk veldig fint! Fort gjort! Det går så bra så!!! Klem
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 10. november 2008 #5 Skrevet 10. november 2008 Vil ønske dere lykke til i morgen. Skjønner du er nervøs, det er vi vel alle når våre barn må gjennom sånn.
konvall Skrevet 11. november 2008 #6 Skrevet 11. november 2008 Håper dagen har gått bra. Har to barn som har gjort det samme. Tror nok det er værst for oss mammaer. Vi er flinke til å bekymre oss. Håper vi får tilbakemelding.
bente69;) Skrevet 11. november 2008 #7 Skrevet 11. november 2008 Hvordan gikk det med storesnuppa i dag da, ND? Å hvordan gikk det med ho mor? Håper hun sover godt i senga si, uten alt for masse smerter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå