påanigjen_74 Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 Var egentlig ikke helt foreberedt på det. Skulle hatt mensen fredag, og fikk den forsåvid også, bare mye mindre, og varte bare noen timer, stoppa så opp, og kom litt tilbake, før det var ferdig.. syns det var litt snodig, men når jeg kjente at brystene forble ømme, skjønte jeg at det nok var noe på gang.. Leser jo at mange kan ha en liten mens selv om en er gravide.. Hadde en MA i april, så er litt mer på tuppa denne gangen. Etter terminkalkulatoren er den store dagen 20.07. Dette blir mitt 3.barn ( forhåpentligvis ). Krysser fingrene for at det går bra denne gangen!!
3 prins på vei Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 gratulerer så masse!!!!!!!!! Spennende med nummer 3, venter også nummer3 til sommeren!!
Stine? Skrevet 11. november 2008 #4 Skrevet 11. november 2008 Heisann=) Og gratulerer så mye med graviditeten:) Fant selv ut at jeg var gravid forje søndag så dette er fortsatt ferskt for meg også Lurer bare på en ting jeg, har seg sånn at jeg hadde en liten blødning da jeg var 5 uker på vei (er 6 uker på torsdag) så lurte jeg på hva symptomene på MA er? Jeg har fortsatt alle graviditetssymptomene, men litt nervøs fordet. Klem
Snuppa med Nutta i magen. Skrevet 11. november 2008 #5 Skrevet 11. november 2008 Gratulerer så masse og lykke lykke til :-)
Mistet den ene + feb 2010 baby Skrevet 11. november 2008 #6 Skrevet 11. november 2008 Gratulerer Jeg har også testet positivt og har termin 21.7 ifølge terminkalkulatoren
2jenter-og nr3 jente*Har født Skrevet 11. november 2008 #7 Skrevet 11. november 2008 Gratulerer så mye! Jeg venter også nr 3 omtrendt samtidig med deg. Masse lykke til....
Anita*født* Skrevet 11. november 2008 #8 Skrevet 11. november 2008 Gratulerer Selv er jeg 16 dager over dagen jeg skulle hatt mens=)) Men jeg er som førstegangs for det er 12 år siden sist jeg var gravid.. Masse tanke spørsmål osv. Skal til legen i morra etter nattevakt. Fikk pos test noen dager før forventa mens jeg da,kjente det på meg samme med min datter,da fikk jeg pos test en uke for mens.. Spennende dette...Fler som er 35 her? og som ønsker danne en gruppe for trim og hygge?
trallatausa Skrevet 11. november 2008 #9 Skrevet 11. november 2008 Gratulerer =) ! jeg har også testet positivt idag, og fikk ifølge terminkalkulatoren termin 21 juli =) og ifølge den kinesiske fødselkartet så skulle det bli gutt ! Men men tar det med en klype salt, jeg har sett tre ulike varianter av samme kartet og ulikt resultat,...
viola84 Skrevet 12. november 2008 #10 Skrevet 12. november 2008 Masse grattis alle <3 jeg har også testa positivt nå.. terminkalkisen min sa 8 juli, så nå er det bare å være spente dere! skulle vi lagd en tråd med julibarna?
Anita*født* Skrevet 12. november 2008 #11 Skrevet 12. november 2008 ja la oss lage en tråd med det,selv om det er tidlig enda og kanskje noen av oss mister,skader ikke glede seg selv om vi vet at det er tidlig=)) Viktig tenke positivt synes jeg,selv om jeg er litt pesimist pga min alder og meget tung jobb på natt som ikke akkurat øker oddsa,men jeg tror sitter det så sitter det....
viola84 Skrevet 12. november 2008 #12 Skrevet 12. november 2008 ja vi håper det <3 jeg gjemmer redselen for at noe skal gå dårlig bak allt det positivet, siden det er mest positivt:) jeg skal prøve å lage en tråd,,.. JULIBARNA2009?
påanigjen_74 Skrevet 14. november 2008 Forfatter #13 Skrevet 14. november 2008 Ble det opprettet en egen tråd ?? Leta, men fant ingenting... men er visst litt tumlete i hodet nå... Det var noen som spurte om symptom på MA - slik var det for meg: ca uke 5-6 fikk jeg litt brunlig utflod. Kom og gikk, ble litt mer blodig etter hvert. Var bare minimalt og som regel bare ved tørking etter dobesøk ( beklager litt detaljer her.. ). Syns jeg hadde lite symptomer.. og ikke minst det var noe med magefølelsen min som ikke stemte, og da før jeg fikk brunlig utflod.. var helt sikker på at det ikke kom til å gå bra. Fikk UL i uke 9 - fosteret hadde "dødd" ca uke 6. Denne gangen har jeg mye bedre magefølelse, men har hatt både brunlig og litt småblødning hele veien.. skal ta kontakt med legen neste uke for henvisning til tidlig UL.... :-|.. hvordan er det med symptomene deres - har dere begynt å bli stuptrøtte på kveldene ? Jeg kjenner det litt, men egentlig ikke så mye. I dag er jeg vel 5+0. Hvor kommer folk fra forresten ? Selv kommer jeg fra Rogaland, er 34 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå