Gå til innhold

Gyn m .m

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stakkars deg A1973, det er ikke morsomt å få en slik beskjed:( Jeg synes skikkelig synd på deg, men fint at du har funnet en grei gynekolog da. Men sa han at det var umulig å si om mensen var ifarta? Når jeg var hos gyn for et par uker siden så sa han at livmorslimhinnen var tykk og det betydde at mensen var like rundt hjørnet, eller en tidlig graviditet..men det var nå ikke det da....;)

Jeg har fått svar på hormonprøvene mine og det så bra ut!:) Det eneste jeg har imot meg er alderen (39), men nå må jeg si at jeg er blitt ganske optimist igjen da! Vi har ikke fått sjekka svømmerne til mannen, skal få gjort det neste uke og vi må nok gjøre det på sykehuset for vi bor ganske langt unna...Jeg skal visst være med som hjelper...hihi, det blir sikkert kjemperart, ja;) Håper bare ikke prestasjonsangsten tar overhånd....Hvordadn har dere andre gjort dette; må man gå på do....eller finnes det et eget rom??

Vi er ihvertfall i full gang med øving og prøving! Hadde sex på lørdag og EL igår og satser på sex idag og annenhver dag framover, håper det klaffer!!

Hvordan går det med dere andre som venter da? Tjorven og ØA? Og Tinker? Veldig spennende! A1973: så lenge det ikke er mens er det håp! Krysse fingre for dere alle!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da vi var til utredning for mange år siden, leide vi oss inn på hotell nært sykehuset ; ) så fikk mannen god hjelp av meg til å "fylle" glasset ; ) Gikk kjempefint...kan tenke meg at det er verre på et do.....ikke mye fred å få der. Men så godt at dine prøver så fine ut iallefall : )

Her venter jeg fortsatt...fremdeles uvi følelse ( men har ikke uvi) mensen sulle vært her for flere dager siden, så i morgen blir det ny test...spennende..men ikke trua etter 2 negative tester.

klem

Skrevet

Så bra at alt ser bra ut hos deg Hillbillie! Det er en litt kunstig situasjon det der med sædprøven. Mannen min tok den på doen på jobben, og det var helt fryktelig syntes han. På sykehuset har de nok egne rom for slikt, eller så er det tilpassede toaletter med passende lektyre ;-)

Det går nok bra!

Jeg tok graviditetstest i dag morges, og den var blendahvit :-( Litt deppa nå, og ganske motløs! Venter nå IKM på torsdag eller fredag, og så går vi nok inn i vår 8 pp!!!! :-( :-(

Skrevet

Hei Hillbilli!

Så ikke denne meldingen før nå. Takk for at du tenker på meg! :-D

Må bare spørre om en ting... Jeg skal jo ta hormonprøver på dag 3. Teller man med den dagen man får mensen da? Lurer også på hva som skjer om man tar prøvene på dag 2 eller dag 5?

Blendahvit test her også, men ingen mens... Snålt...:-/

Ja, gyn. sa at han ikke kunne se om mensen var på vei. Ikke vet jeg, men det sa han ihvertfall!

Klem

Skrevet

Jeg vet ikke hva som skjer hvis man tar prøve på dag 2 eller 5, om det har noe å si....hva om dag 3 er på en søndag, kan vel ikke dra på legevakta?? Men ang. telling så sa legen til meg at den dagen man får mens er dag 1.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...