guttåjente Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 Jeg var til lege i dag og ble målt til 35 cm i uke 32. Flere som har hatt like høyt? Begynner å gruve meg litt til fødsel nå...
mayzprit86 jente 08 og gutt 11 Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 det trenger ikkje bety stor baby fordet.... har hatt mål i kanten på det grønnrfeltet hele svangerskapet, men babyen er ikke større enn gjennomsnittet......:-) bare slapp av;-)
Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 Jeg hadde 34 i uke 32, er høyt det også. Ble litt bekymret, men alle sier det ikke trenger å ha noe med babiens størrelse å gjøre...så vi får vel bare tro på det da:o)..
Lisyan *overtid og utålmodig* Skrevet 11. november 2008 #4 Skrevet 11. november 2008 Mitt mål har ligget over det grønne feltet alle gangene jeg har vært hos jordmor. Første gang var jeg 17 uker på vei og hun sa da at det ikke hadde noen betydning på str på babyen fordi alle er like store i begynnelsen. Ligger fortatt litt over det grønne feltet, men hun sier at det ikke er noe å bekymre seg for, så får nesten stole på det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå