Gå til innhold

Kjenner liv i uke 10??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det virkelig mulig???? Synes det høres litt vel tidlig ut...!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har jeg aldri hørt om. Babyen er ca 3 cm og har nettopp begynt å bevege seg. Enten luft, ønsketenkning eller lenger på vei enn antatt, tror jeg:)

Skrevet

Jeg tror jeg kjente i uke 11 med tredjemann og er sikker på at jeg kjente det i uke 12. Kjente liv rundt uke 12-13 med alle tre barna. Uke 10 er jo ikke så lenge før uke 11-12 da, men jeg blir likevel litt skeptisk når jeg hører om dette, tenker de kanskje er 1-2 uker lenger på vei enn de tror. Før uke 10 sliter jeg med å tro på at det er babyen de kjenner, etter uke 10 tror jeg på det. Vi er alle ulike tross alt og bærer barna ulikt. Vanlige er jo å kjenne liv rundt uke 18-20 med førstemann og uke 16 med de neste, sånn ca, men på den tiden har jeg både kjent og sett spark utenpå magen med mine barn og alt kjent liv i noen uker.

Skrevet

Nja, det var tidlig. Jeg kjente i uke 13 med nr 2, og syns det var tidlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...