LilleMillaMedKeiserogenPrins<3 Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 lille hadde 39.8 i feber iste, nå 39... ga ham en stikkpille, å da gikk den ned litt.. men bør je ringe legevakta? han er 8mnd, har aldri vært syk før...
Bring_it_on!!:)) Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 Jeg hadde ikke gjort det med mindre almenntilstanden er dårlig.. Feber i seg selv er ikke farlig..
gerd Skrevet 10. november 2008 #3 Skrevet 10. november 2008 ikke bare på grunn av feber. Se på alm.tilstanden hans og grunnen til at han har feber. Forkjølelse f.eks.
lille_Harepus Skrevet 10. november 2008 #4 Skrevet 10. november 2008 Tror ikke det er noe å bekymre seg for så lenge almentilstannen hans er bra. Men, det er jo bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite. Viss det hjelper deg og slappe av, ville jeg ringt selv om jeg tror det er helt ufarlig..
xxxJulianexxx Skrevet 10. november 2008 #5 Skrevet 10. november 2008 Du bør heller ringe dit enn å spørre oss egentlig;-)
missmulatto Skrevet 10. november 2008 #6 Skrevet 10. november 2008 Helt enig med xxxJulianexxx. Synes ikke så mye om at slike vurderinger skal bli gjort inn på et forum som dette. Ring til legevakten du.
Gjest Skrevet 10. november 2008 #8 Skrevet 10. november 2008 Nei, det bör du ikke gjöre. Vanlig at småtasser får höy feber når de har feber. Sörg for å få i han drikke. Går ikke feberen ned etter 3 dögn kan du kontakte lege! og selvsagt hvis allmenntilstanden blir dårlig!
iLoVeMyLiTtLeCuTiEpIe Skrevet 10. november 2008 #9 Skrevet 10. november 2008 Hvis du er usikker så ringer du legevakta... Du må gjøre det du føler er best for deg og gutten din Bedre å ringe en gang for mye, enn en gang for lite...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå