Gå til innhold

leie container

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer jo an på så mye: størrelse, hvor i landet du bor, hvor lenge du skal ha den, om den også skal fraktes noe sted osv.

Få tilbud på det du ønsker fra flere ulike firma slik at du får best mulig pris.

Skrevet

så det finnes flere firma ja. da får jeg undersøke. holder med den minste. og må jo fraktes til meg.

Skrevet

Er det en sånn boks til å lagre i, eller til søppel? Søppel er det jo leiepris + kgpris for tømming såfremt det ikke er bioavfall (tror jeg). Listeprisen i gubbens firma er 1500 + moms for 20 fots (pr mnd)... Godt mulig det varierere endel fra firma til firma.

Skrevet

Prisen jeg oppgav gjelder lagringskonteiner.

Skrevet

Hvis det er søppelcontainer, så har vi betalt rundt 5000,- da har den stått her ca. en uke og vi har kastet rundt 1 tonn +++

Her betaler vi for transport, en liten sum pr. dag + kg.pris

Men tipper dette varierer fra firma til firma.

Skrevet

Husk at du ikke kan kaste "rått og røti" (altså hva som helst og alt sammen) i en og samme container. Da må renovasjonsfolkene stå og sortere alt du har puttet i containeren etterpå, og du må betale ekstra for den jobben.

Skrevet

Vi har hatt søppelconteiner flere ganger.

Firmaet tar fast pris for cont. uansett str., + pr.tonn.

Vi hadde en for en mnd siden, og da fikk vi regning på 2200 kr. Syns ikke det er så verst, for å bli kvitt masse dritt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...