Gå til innhold

hva spiser dere på julaften?

Anbefalte innlegg

Skrevet

her er det ribbe og skinkestek, medisterkaker og pølser

mmmmmmmmmmmmm å nå ble jeg sulten på julemat! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

PInnekjøtt!!!

Ribbe på 1.juledag:)

Gleder meg masse til julematen!

Skrevet

Først grøt, så har vi pinnekjøtt, poteter, og bokstavelig talt litervis av kålrabistappe

Skrevet

Julaften spiser vi Ribbe, medisterkaker/pølser, sossisser og innmatpølser, erter, rødkål og poteter. Pinnekjøtt 1. juledag :0) Og helst riskrem hver dag hehe!

Skrevet

Jeg må ha pinnekjøtt mens trønderen min må ha ribbe , så begge deler faktisk =)

Skrevet

Kalkun med tilbehør hos mamma

Pinnekjøtt med tilbehør hos mannens familie

Liker begge deler, men det er ekstra godt med mammas mat + at den faktisk lukter GODT, hehe :o)

Skrevet

Ribbe på julaften og pinnekjøtt nyttårsaften:) Gleder meg:)

Skrevet

ridde, medisterkaker, hvit pølse, surkål, rød kål, ertestuing, poteter, brun saus og tyttebærsyltetøy:)

gleder meg!!

Skrevet

Pinnekjøtt, svineribbe, hjemmelaga mår, rabbestappe, sur-/rød-kål og minst mulig poteter:) (er ikke så gla i poteter jeg da...)

Er spent på hvordan denne jula blir! Håper på baby som ikke reagerer på det jeg spiser;)

Skrevet

Her er det pinnekjøtt med poteter, pølse, mesisterkaker, medisterpølse og kolerabistappe og risgrøt og dronning maud til dessert;)

Å, nå gleder jeg meg til jul;)

Skrevet

Svinekotelett, poteter, surkål, grønnsaker. MMmmmmmmm ;))

Skrevet

Pinnekjøtt, poteter og deilig kålrabistappe :))))) Riskrem til dessert...

Naaaaaam, gleder meg..

Skrevet

Pinnekjøtt, ribbe, poteter, sossisser, rødkål, kålrabistappe, tyttebærsyltetøy :o)

Riskrem til dessert :o)

Skrevet

Grøt (m/mandel) til lunsj og PINNEKJØTT m/tilbehør til middag med riskrem til dessert:=)

1. juledag pleier vi å ha ribbe, 2. juledag smaker det himmelsk med torsk! :=)

Skrevet

Grøt til lunsj, og til middag ribbe, kalkun, pinnekjøtt, pluss alt av kjøttkaker og pølser og sånn.. Stakkars mamma.. :o) Alle vil ha sin favoritt og hun vil jo gjerne tilfredsstille alle... Gode mamman min:o)

Skrevet

Pinnekjøtt, mormors hjemmelaga pølser, poteter, kålrabistappe og surkål/rødkål:)

spørs vel om jeg må holde meg unna kålen denne gangen om ammingen går i orden.. bør jeg holde meg unna kålrabistappe også???

Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :)
Skrevet

Ribbe på julaften med alt av tilbehør. Sossiss, medisterkaker, rød og surkål :) og selvfølgelig riskrem til dessert

Pinnekjøtt eller stek eller kalkun på 1. juledag avhengig av hvor vi er :)

Iår skal vi ha julaften her hos meg og mannen min, så er veldig spent på om jeg får svoren sprø!! Det er jo halve kosen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...