giggsi Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 og vil dele sine erfaringer med meg? Var det frykteligt vondt? Tok det lang tid før du kunne løfte? Ble du fornøyd? Hvilket sykehus ble operasjonen utført?
Mammen til Madelen 01.01.07 Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 nei har ikke hatt det,men skal ta det selv.. så setter pris på noen svar =)
eliza75 Skrevet 10. november 2008 #3 Skrevet 10. november 2008 Jepp. Det var ikke særlig vondt, ømt første 2 døgn, tok paralgin forte ett par ganger, deretter paracet. Jeg var hos klinikk Stokkan og er veldig fornøyd. Det er 6 år siden nå, så husker ikke det med løfting. Skulle ikke utføre hardt fysisk arbeid de første 2 uken ca.
gerd Skrevet 10. november 2008 #5 Skrevet 10. november 2008 Ja. Gjorde ikke noe vondt i ettertid.' Husker ikke - hadde ikke noe som måtte løftes :-) var barnløs student. JA!! Volvat ved Lagunen Bergen. i 2001. Hadde en del ammeproblemer med barnet jeg fikk i 2003, men det var nok litt stress inni bildet også. Amming i 2006 og 2008 går som en drøm (i tilfelle du lurte på det også).
eliza75 Skrevet 10. november 2008 #6 Skrevet 10. november 2008 De bleknet gradvis de første årene, er lite synlige hos meg. Mestparten er på undersiden. Såklart ser man det hvis man ser etter, da også brystvortene er flyttet. Men har aldri følt dette sjenerende. Og det beste er at det viste seg at jeg kunne fullamme småtten, noe jeg var forberedt på at kunne bli vanskelig!
giggsi Skrevet 10. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. november 2008 Det jeg synes er det ekkleste er at de skjærer av brystvorten og syr den på igjen. Er redd den dør jeg. Noen som vil si hvor mange str de gikk ned,og om brystene forandret seg mye etter graviditet og fødsler. Og må mann vente 2 år etter fødsel før en kan operere?
2SmåTroll Skrevet 11. november 2008 #10 Skrevet 11. november 2008 Nå har jeg ikke hatt det, men har hørt at man mister følelsen i de. Stemmer dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå