Gå til innhold

Eg har så vondt nedentil! :-(


Lykkelig_alenemor _til_2

Anbefalte innlegg

Er så rart.. de siste dagene føles som at eg har sprukket/rivnet nedentil.. Har følt det en stund at eg er veldig hoven nedentil:-( men sambo har sett etter og sier at det er ikke noe hovent eller noen sår.

Når eg sitter på do må eg gjøre meg ferdig fort.. Sitter eg litt for lenge får eg så sinnsykt vondt rundt åpningen av skjeden... Har tatt det opp med doktor og jordmor, men de bare "blåser" av det virker det som.. Slitsomt...

 

hadde det ikke sånn med nr 1, så synest det er litt rart... Og at ikke noen vil sjekke det.. Er jo sikkert fordi babyen presser på, men det er så sinnsykt ubehagelig..

Flere som har det sånn?

Nå er eg 40+1 uker, og det begynte vel i uke 35-36...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan jo berre vere at barnet har kome seg lengre ned i bekkenet og at du begynner å modne. Slik er det med meg. Men, kor mykje moden eg er eller ikkje, veit eg ikkje, sidan jordmor ikkje sjekka det i dag på kontroll.

 

Stikker litt innimellom her og. Mest når eg sit. Hadde det ikkje slik sjølv under første svangerskap, men denne gangen kjenner eg til det ja. Håper at det skjer noko snart, men kan jo ikkje bestemme så mykje av det sjølv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei tror ik det kan være hemoroider.. Det hadde eg under hele første svangerskap, og det er ikke det samme smertene nå.. Og smertene sitter for langt fremme til at det kan være det..

 

Er nok mest sannynlig babyen min som bare har sunke veldig langt ned sikkert og lagt press på åpningen..

Skal til jordmor på onsdag så må få hun til å sjekke det.. Visst ikke babyen har tenkt å komme ut med det første så bør de nett sjekke det, siden det har vært så lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...