tonebf Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 Hvordan gjør dere deT? Sover på samme rom eller du i stua? Noen tips
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 Soverommet er ganske stort, og vi har familiekøye. Eldste sover øverst, og jeg nederst. Og minsta har liten seng ved siden av:) Så vi er 3 på rommet, vi.
Gjest marie-s Skrevet 10. november 2008 #3 Skrevet 10. november 2008 Sønnen min på 6 år har fått soverommet og jeg sover bak sofaen på stua, ikke akkurat noen drømmesituasjon men nå kan det vel kun bli bedre, ellers så fant jeg ut hva jeg ønsket meg til jul dette var en utrolig smart løsning: http://www.zoom-room.com/
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 10. november 2008 #4 Skrevet 10. november 2008 Vi har kun 1 soverom. I starten var planen å sove på samme rom, men det fungerte dårlig for oss begge. Så jeg har senga mi i stua med sengeteppe og noen puter på. Har ganske romslig stue
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 10. november 2008 #5 Skrevet 10. november 2008 Vi sover på samme rom,med min seng og grindsengen har vi kanskje 50-70 cm "vei" mellom sengene.Så det er et ganske lite rom.Jeg må stå i sengen min for å komme inn i skapet:-/ Har ikke plass til å sove på stuen om jeg ikke vil sove på sofaen,men vi koser oss der inne vi:) Men har veldig lyst å finne en ny plass å bo,når hun skal over i stor seng,har vi ikke plass til det her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå