babymaker skal ha en jente til Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 hvorfor snakker folk så mye dritt om citroen? noen som vet? Vi har lyst på citroen vi men.. hvorfor hører vi bare dritt om det merket når vi nevner det for andre.. dette grubler jeg på i kveld hehe Hva slags bil har dere?
Gjest Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 Fordi franske biler er håpløse så snart de må inn på verksted ... Endel "allround-verksteder" kvier seg for å ta de bilene fordi de har endel særegne løsninger, og krever spesialdeler. Det er dermed mye prakk og ekstraarbeid med dem. Dessuten blir det dyrere for kundene enn om de kunne brukt mer "standardiserte" deler. (Men om dere uansett planlegger å bruke merkeverksted så burde det jo ikke være noe problem). Bilene er ikke noe dårligere enn de fleste andre biler, men når noe først ryker (og det gjør det før eller siden med alle merker) volder franske biler ofte ekstra mye prakk. Ellers så har jo også citroën en litt "belastet" historie. Blir litt som med Fiat og Skôda ... selv om det er ok biler nå, har de ikke akkurat vært toppkvalitet bestandig ;-)
Gjest Skrevet 10. november 2008 #3 Skrevet 10. november 2008 Forresten ... vi har nissan primera. Går som ei kule :-) Er veldig fornøyde med nissan (hadde en nissan sunny før, og den gikk langt over normal alder og kjørelengde). Dersom jeg skulle valgt helt etter ønske og ikke hatt økonomiske begrensninger hadde jeg valgt Toyota, Mazda, Nissan eller Volvo. De er kjent for å være av god kvalitet.
babymaker skal ha en jente til Skrevet 10. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. november 2008 enig i listen din over øsneklige biler! Men.... jeg digger comforen i citroen. Når man setter seg i en annen bil etter åha kjørt citroen så blir bilen så hard og kantete. umulig og forklare. Men så klart er jo driften på bilen det aller viktigste da.. Men vi har kjente på citroen i nabo byen så vi får fordeler på verksted og deler. er nok enig i at det er vanskelig og sette en citroen inn på et hvilket som helst verksted. Intrykket mitt er at de fleste leverer bilen sin inn på merkeverksted nå om dagen uansett?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå