Gå til innhold

Tidlig UL!


mami78

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Jeg skal også på tidlig UL nå på torsdag.Da er er det 7 uker og jeg er kjeeeempe spent. Håper vi begge får se et lite hjerte som banker. Blir veldig spennende å høre fra deg. Krysser fingrene X.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på innvendig ul på fredag, var da 6+6 ,så har i følge gynekologen termin den 29 juni og ikke 2 juli som jeg trodde. Det var en utrolig herlig opplevelse å se at hjerte slo, spesielt med tanke på at jeg hadde en sa i mai i år. Fikk med bilde og greier, så det var jo stor stas:-) Bare å glede seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, tenkte å dra på tidlig Ul, men er bare 5+6 ca nå,, er det bedre å vente en stund til kanskje? kunne man se om det var liv ved 5+6 ? eller var det som en urølig plommesekk? husker jeg var der ved uke 9 sist gang og da da så man ganske mye, men vet ikke om jeg klarer å vente så lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har akuratt funnet ut at jeg er gravid. Er vel ca 4 uker på vei da. For hadde siste perioden min fra 9 oktober. Så nå skal jeg sjekke med lege neste uke ang tidlig ul. Jeg mistet sist jeg var gravid i uke 13 og da fikk jeg beskjed om at jeg fikk komme tidlig på ul denne gangen...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal på ulyd til fredag. Ble henvist pga noen småblødninger jeg har hatt, og håper at alt går bra. Har ikke blødd på snart to uker så tror at alt går greit, men fint å få en sjekk i alle fall. Magen vokser og puppene er superømme, så tror nok at spiren gror som den skal...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestillte time hos privat legekontor med gynekolog for å få bekreftet graviditeten. Jeg sa jeg ville se på ul. Og det ver ingen problem eller spørsmål on det. Fikk se lille nurket på 7 uker med et hjerte som banket :D

 

Det koster ganske mye med privat lege ul, jeg betalte 1100kr men det var det verdt. Å få bekreftet at det var liv der inne :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på UL på nytt, 7 uker. Så et levende foster og hjertet som dunket! Jeg får det gratis fordi jeg har hatt flere sa og ma...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei,

jeg var på tidlig ultralyd idag. Drømte inatt at jeg spontanaborterte og var veldig lettet da jeg fant ut at det bare var en drøm. Skuffelsen var derfor stor da jeg så at jeg blødde da jeg var på toalettet. Kjente menslignende smerter nederst i magen og tenker at det er nok grunnen til drømmen. Ringte legen og fikk beskjed at det nok var for tidlig for ultralyd, er i uke 5+5, men at jeg gjerne kunne komme innom hvis jeg ville, men de tok ikke ultralyd eller gjorde underlivsundersøkelse. Ringte volvat og fikk time der i stedenfor. Er visst ikke alltid man kan se noe så tidlig, men jeg var heldig og så et hjerte som banket!!! Det var en utrolig lettelse da jeg var sikker på at jeg var i ferd med å abortere pga menssmertene. Kostet 1250 kr og det var det så absolutt verdt! Nå trenger jeg ikke bekymre meg lenger, for nå vet jeg at det lever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herlighet, så koselig å lese at folk tar UL allerede! Vi skal fortelle til foreldrene mine på julaften at vi venter barn. er i dag 6 uker på vei. så mellom uke 9-10 tenker vi å dra på 3D UL for å pakke inn et gave til de vordende besteforeldre. Da går det altså an å se at det er en baby? :-D :-D mamma er jordmor, så jeg har veldig lyst å fortelle det NÅ, men gleden blir nok veldig stor på julaften tenker jeg :-) Krysser fingrene for at denne babyen ikke har tenkt seg noen sted de første 13 ukene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det sies at jeg også skal ha termin i juli (vet ikke sikkert hvor langt jeg er på vei enda), men måtte ta en vaginal ultralyd i går pga blødninger og da så de ikke noe annet enn en forstersekk. skal på ny UL neste mandag igjen for å se om det har utviklet seg noe mer. Krysser fingre og tær for at det er noe der enda!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi skal på tidlig ul 17 des, er da 9 uker trooor jeg. vil vente så lenge som mulig,for å få sett mest mulig. :) jeg er uggen og dårlig,så tviler ikke på at det er noe i magen. men blir godt å f ådet bekreftet alikavell! så skal vi printe ul bilde og legge ved julegavene til foreldrene våre,så får vi vente spent på telefon fra dem når de har åpnet. :):):):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ringte å pratet med en klinikk på Jessheim som tar 3D UL. hadde tenkt å ta det før juleferien i Bergen (uke 9+1), men han anbefalte å vente. han sa sannsynligheten for at jeg såg noe var liten, men at han da evt kunne prøve innvendig eller 2D UL. er 2D sånn vanlig UL som vi skal ta i uke 17-20? ja ja.. jeg skal hvertfall utsette min...siden det koster tusenlappen tenker jeg heller å vente til uke 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...