Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har termin nå snart i nærmeste fremtid, hvordan synes dere tiden har gått? Fort el sakte? Jeg er 32 fullgåtte på Fredag men synes tiden går sneglesakte.. Heldigvis er det snart advent og jul :) Da blir det litt andre ting å fokusere på som kanskje gjør at tiden går litt fortere..

Videoannonse
Annonse
Gjest Mammamoms *høygravid*
Skrevet

Hei:)

Jeg er 36+6 i dag, og jeg synes tiden flyr, og det har det gjort det meste av tiden. Jeg ftyktet at ukene skulle bli lange, men det har de ikke blitt! Onsdag er siste arbeidsdag, så det kan jo hende jeg vil oppleve tiden litt anerledes når jeg plutselig ikke må dra på kontoret hver dag. Men jeg må si jeg gleder meg veldig til å bli ferdig der nå!

Lykke til med de neste ukene! Du kommer deg nok gjennom dem!

Skrevet

Takk :) synes bare det går så sakte.. Mulig jeg teller dagene og ukene litt for mye..

Skrevet

Velkommen i klubben!!! Jeg er 36/6 idag, og holder på å forgå av utålmodighet! Har masse sex og har spist kanel....Men barnet kommer vel når hun vil...;-) Er ikke så mye å gjøre med det...men jeg føler med deg!

Skrevet

36 + 5 her. Har siste dag på jobb før permisjonen på torsdag. Gleder meg til å bli ferdig der da det begynner å bli tungt, men gruer meg til at tiden kommer til å gå mye langsommere når jeg bare går hjemme og venter. Skal prøve å være flink til å fylle dagene med gjøremål. Ellers har følelsen variert fra dag til dag, fra at det går fryktelig treigt og til at det er skremmende hvor kort tid det er igjen. I det siste har det gått opp for meg at jeg faktisk må være forberedt i fra nå av og helt frem til jul, og da høres det jo ut som en evighet. Håper på fødsel et par uker før terminen jeg da.

Skrevet

Ja, det går SÅÅÅÅÅÅ SAKTE. Og det til tross for at jeg er så travel at jeg knapt har tid til å sette meg ned.

Og hva er det jeg har det så innmari travelt med, egentlig? Ny runde med opp mot 20 bæsjebleier i døgnet og nattamming nesten et helt år. Utslitt nattevandring med en lysvåken bylt på armen, og når ikke jeg gjør det, passe på at den like utslitte far er våken nok til å ta seg av barnet på forsvarlig vis? Blod, svette og slit. I tillegg til det, to aktive unger som har helt andre behov, og som våkner som raketter kl 06 hver morgen. Om ikke før. Og barnehage? Hvem bruker det, når både omsorg og pedagogikk gjøres bedre på hjemmebane?

Jeg blir helt matt av meg selv. Og på toppen av det hele så gleder jeg meg. Gleder meg.

Skrevet

Jeg er 34+2 nå (tror jeg? Tidlig i uke 35 ihvertfall :P), og syns tiden går superfort! Men har mye å gjøre, med en (snart) 3-åring i hus, studier som liksom skal fortsette som før etc etc..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...