Gå til innhold

Tynn slimhinne??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er etter halvannet års prøving endelig henvist til fertilitetssenteret, Der ville de forsøke trisekvens i kombinasjon med pergotime en siste gang før vi evt må i gang med prøverør.

Jeg er nå på syklusdag 13 og var på kontroll i dag. Da sier legen at det ser ut til at det skal bli eggløsning (det har jeg aldri funnet tidligere) siden den ene folliklen var 18 mm. Det som plutselig var problemet denne gangen var at slimhinnen min var for tynn slik at det blir vanskelig for et egg å feste seg. Noen som har hatt det sånn? Hva gjorde dere for å løse det?

Jeg skal tilbake igjen på onsdag for å sjekke tilstandene da, og evt få en eggløsningssprøyte. Men hva med denne dumme slimhinnen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter denne litt opp jeg. Kan noen være så snille å svare meg? :-)

Skrevet

Jeg vet ikke hva de kan gjøre, selv om de sikkert kan stimulere den med noen hormoner så den blir tykkere.

Jeg sliter med omvendt problem, eller karftige kraftige blødninger pga tykk slimhinne. Blir ikke mer gravid av den grunn:) bare blør kjempemasse. De har vært inne med ultralyd for å kikke på den flere ganger.

Slimhinner er tydligvis tricky saker. De må visst være helt passe? :)

Skrevet

Hehe.. Ja syns generelt hele kroppen er veldig tricky når det kommer til å bli gravid. Trodde bare det var å ha sex litt tilfeldig her og der, også "vips"! Jeg hadde det nemlig sånn med førstemann. Men hun er nå 8 år, så hadde jo vært fint med en oppfølger. :-)

Hva gjør de for å få slimhinnen din tynnere da??

Skrevet

Det er ingenting å gjøre med den så lenge jeg vil ha flere barn. Men når jeg er ferdig med barn kan de skrelle av noen lag. det fører til redusert fruktbarhet da. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...