mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 Og hadde det ene barnet hjemme og det andre i bhg. Og det var planleggingsdag i bhg., hadde dere da beordret mannen deres til å være hjemme med dere???? Slik at du "slapp" å ta deg av begge barna alene??? Og her er det ingen sykdom eller handicap inne i bildet....
Reveenka Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 Ja, detta ække så lett, asså, for at det ER jo ganske mye med to småunger på en gang da. Og viss det var jeg som jobba, da, så måtte jeg jo tatt meg fri får å værra hjemme med unga, sant, så voffor kanke gubben ta seg fri for å hjælpe til lissom? Syns ikke det var så innmari urimeli jeg. Herregud, noon ganger er det litt for mye med bare EN unge syns jeg...
Gummelillan Skrevet 10. november 2008 #3 Skrevet 10. november 2008 Ha, ha, høres ut som en særdeles makelig sak... Men skjønner jo at det blir litt vanskelig å følge med på alle såpeseriene dersom huset er fullt av unger også da ;-)
Ronja65 Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 he he... stakkers... Hvordan skal det bli når huset blir fullt av kompiser... musikk og skor og sekker og skittne glass, etc etc... Ja.... hu jeda meg:-)). Har man satt barn til verden.... ja da har man satt barn til verden.....:-)) Sån er det bare......
Karomamma Skrevet 12. november 2008 #5 Skrevet 12. november 2008 Nope. Regner med at jeg hadde latt ham få lov til å gå på jobben.... Men jeg har forståelse for at det kan være slitsomt å gjøre lite, altså.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 12. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. november 2008 Ha ha ha ja det er det jeg mener, at det kan ikke være lett å få gjort stort av det man er vant til, når man plutselig får to barn i huset:-)) Best å holde mannen hjemme da altså... Lurer på hva de med opptil 4 barn gjør......
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. november 2008 #7 Skrevet 12. november 2008 Nei, jeg hadde ikke beordret mannen til å være hjemme fra jobb!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå