Gå til innhold

huff lurer på hva som feiler gutten min:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har ikke vært seg selv siste to ukene. Først feber og kastet opp så bra noen dager. Forige uke hadde han dårlig matlyst og slapp. Så fikk han så har mage,sikkert for han fikk i seg lite mat og fiber den uka. Innimellom har han vært bra men så har jeg måttet hentet han i b.hagen for han gråter,er slapp og sier au au magen. Har gitt han dulphalac og to ganger miniklyster i helgen, da fikk han ut litt hard,lys og slimete bæsj. Føler han er redd for å bæsje pga det er hardt og vondt, magen hans er oppblåst og hard stakkar. Så er han veldig sutrete og slapp.

Pappaen er nede på barneklinikken nå så de kan undresøke han, jeg leser til eksamen men klarer ikke kons.meg når han er syk:(

Noen som har vært borti noe lignende? Har liksom hatt rundene med diare osv men ikke dette her

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan sikkert være andre ting også, men der ramset du opp mange syptomer på Cøliaki.

- Oppkast

- Dårlig matlyst

- Slapp

- Hard el.løs avføring

- Lys slimete bæsj.

- Vondt i magen

- Oppblåst hard mage (som Afrika barn?)

- Sutrete (utilpass)

Skrevet

oi ja det var veldig like symptomer hvertfall. Men har ikke hatt noe problemer med dette tidligere, kun nå siste 2 ukene. Kan cøliaki bare komme så plutselig?

Skrevet

Sorry, mimmi at jeg ikke har svart før.

Symptomene på cøliaki kan komme så plutselig ja.

Min gutt var frisk og blid den ene dagen, dagen etter kastet han opp og det forstatte til han fikk diagnosen.

Lista jeg skrev i svaret over var bare de symptomene jeg kunne trekke ut av innlegget ditt som også er symptomer på cøliaki. I tilegg kan en også få utslett.

Men som sakt det kan være andre ting også. Jeg bare fikk en følese da jeg leste innlegget ditt at jeg følte jeg måtte si noe.

Skrevet

Det behøver ikke være noe farlig med gutten din. Noen ganger er det bare sånn at barn går og hangler i en periode. Men det er jo greit å få sjekket det opp da. God bedring til gutten din:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...