Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har gode erfaringer og kan gi noen anbefalinger til vogn? Tenkte da på en vogn med løs bag til nyfødt. Må være god og trille både på asfalt og grus, samt ha justerbar høyde.

Vurderer å kjøpe brukt på Finn, da dette er nr. 3, og da skal den kun vare til èn. Har kastet vognen de to første brukte. Den ble kjøpt for 8 år siden, og jeg regner vel også med at det har kommet en del nye praktiske løsninger siden den gang

Jeg er litt lat når det gjelder å gå i butikker, så er takknemmelig for tips som kan gjøre kjøpeprosessen enklere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en TFK twinner twist som vi er veldig fornøyd med! Der kan du velge mellom hardbag (som kan klikkes på) - veldig enkelt å ta av og på eller du kan velge mykbag. Håndtaket kan justeres i mange forskjellige høyder. Følger litt med på finn.no og det er mange TFK vogner som ligger til salgs der! Tror det er som med alt annet - smak og behag! Vi er i allefall veldig fornøyd med vognen og har kjøpt tvilling vognen til TFK siden vi venter nr. 2 nå i desember (20 mnd. i mellom de). Lykke til!

Skrevet

Jeg har valgt maxi cosi mura 4 denne gang. Synes den virker genial, og hvis du kjøper bilsetet som hører til kan det klikkes rett på understellet hvis du skal på kjøpesenter etc.

Skrevet

Jeg kjøpte emmaljunga duo edge til sønnen min som er blitt 3 år, menm den ble litt for stor for min lille bil. Ellers er den en genial vogn med stor bag som man kan ha lenge.

Jeg har nå kjøpt maxi cosi mura 4. Den er liten og kompakt og har masse geniale løsninger. Den har teleskophåndtak og man kan ha sittedelen begge veger. Man kan også med enkelt grep på adapterene feste bilsete på hjulene.

Jeg holder en knapp på emmaljungaen hvis du skal trille mye i terreng, og hvis du har bil med plass til stor vogn.

Lykke til med vognvalget!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...