Gå til innhold

Syretrip?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og ser barne-tv med gutten min på 4 år. Og jeg må ærlig talt spørre meg selv: De som har laget dette, var de på en gedigen syretrip? Det er jo ren og skjær galskap! Riktignok underholdende for barna og i en viss grad koselig, men jeg kan ikke annet enn å riste på hodet. Og Makka pakka? Vet ikke med dere, men her vi bor er Makka et slang for amfetamin!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir bekymret av ditt fokus...

Du høres altfor erfaren ut til å være uskyldig selv...?

Skrevet

Hahaha.. Ja ikke sant. Har aldri prøvd dop jeg. Men ærlig talt, er det bare jeg som synes dette er helt merkelig?

Skrevet

Jeg har alltid ment at nesten alle programmene på barne-tv må ha blitt laget i syrerus. Det er det faktisk veldig mange som mener!

Har aldri prøvd syre, men man har da blitt fortalt hvordan det er.

Skrevet

JA! Det er akkurat det jeg også mener. Jeg har heller aldri vært på noen syrerus. Eneste rusen jeg har vært på er vinrus, men har jo hørt at en syretrip er noe a'la "drømmehagen".. Masse ting som bare er helt merkelig, sterke farger og kanskje en rar figur her og der.

Skrevet

faen for noen tullinger dere er...

Ikke rart dere føler dere er på syre, det er jo ikke laget for dere.

Denne serien er ufattelig populær hos unger i alle land hvor den sendes, de som har laget den har virkelig fått det til. Og dere bør jo være glade på ungens vegne. Er ikke alt som fanger små barn og dette er en uskyldig og fin serie. Avslappende og grei egentlig.

Skrevet

Jeg ser hvorfor det er gøy for barn, men det betyr ikke at de som lager programmene ikke er shitfaced på syre :)

Skrevet

Hahahaha! Nå fikk jeg skikkelig lattis! Kunne ikke huske hva Drømmehagen var for noe, tenkte bare generelt. Men nå husket jeg at jeg så det for noen uker siden og jeg satt bare å måpte!

Hihi, nå fikk jeg meg en god latter :D

Skrevet

Her setter vi alle pris på Drømmehagen. Vi gleder oss over den serien fordi den gleder jenta vår. Vi trenger ikke å skjønne det så lenge det er noe som er laget for barn og som treffer barn så er vi fornøyd. Det er forøvrig samme dama som laget teletubbies som står bak Drømmehagen.

Skrevet

Hehehe, det sier vel alt!

Uansett om det fanger barns interesse eller ei, det ER et ekstremt surrealistisk og absurd program. Jeg ler så jeg griner!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...