Gå til innhold

ikm om en uke!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ikm mandag 18 nov,håååååper virkelig at spiren sitter!!

har vert litt svimmel,supertissetrang og stikkinger i høyre side.. stikkingene er vekke nå. + litt ømme brystvorter...

flere som har ikm da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

18 nov e en tirsdag, så da vet du d:p hehe..

mn jeg også har ikm den 18:.. har hatt stikking i magen idag, kjenner ut som mensen skal komme nå!! men er ikke noe annet å gjøre enn å vente!! det er kjedeli så håper det klaffer denne mnd:p er i 2pp så kanskje litt tidli!!:.

håper det klaffer for deg, lykke til!:)

Skrevet

hehe,jepp tirsdag,satt og tenkte er det 17 el 18 på mandag..hehe

ja,vi er i vårt 6pp,men dette er nesten det første av de 6 at mannen min er hjemme vet el.. så går det ikke nå satser vi på å ha spiren klar til min bursdag 18 januar allefall! :):)

jeg har hadd stikkinger i nesten en uke.. men er vekke i dag.. ikke som ved mens.. åh,vi får bare krysse fingrene!! er mer spm. om hva jeg gjør 22nov om jeg er gravid! da er det vennejulebord...

Skrevet

hehe:) okej, ja!! har bursdag 10 januar jeg så håper på en fin presang;p

åja!! det bli spennende!:) håper spiren sitter til da!! kos deg på julebord!! :)

Skrevet

Jeg har ikm 19 nov men har ikke helt troa på at det har klaffet denne mnd, hadde bare sengekos en dag denne pp:(Jeg har hatt litt mensmurringer som kommer og går, får sånn hold/stikk i magen når jeg nyser sikkert ikke noe tegn men...Ømme pupper.

Håper spiren sitter hos deg lykke til:)

Skrevet

Har ikm på søndag, tror heller ikke spiren sitter nå pga lite sengekos... Men jeg vil så gjerne at den skal gjøre det da! Håpe, håpe, håpe... Lykke til til dere andre! =)

Skrevet

vi har kos masse,så det skal ikke stå på det allefall. :) åh,vi får håpe en av oss har klaff allefall!!! lurer på om det er noe statistikk på hvor mange nye gravide det er pr mnd? :):)

Skrevet

skal ikke stå på det nej!:P hehe.. har vært litt kvalm ikveld jeg.. håper det har klaffet!! er sikkert bare innbilling!!.. hehe.. det er vell en del vil jeg tro?:P

Skrevet

åh,ja,eg innbille meg nok alt!! hehe.. men e stikkinger i h eggstokk igjen i kveld,og svimmelhet

Skrevet

eg har ikm 18 november... tror heller ikke at det har skjedd noe denne mnd...

ingen symtomer, noe eg pleier å ha. hehe.. men kan jo være et bra tegn det og!!

hadde noe stikkinger i mage for to dager siden da, men de er borte:)

lykke til alle sammen;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...