LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=522166 Greit nok at småforvirra mødre her inne sier at ungen ammer, men at en journalist ensporet bruker ordet amme om å die er vel litt misvisende. Så vidt meg bekjent har barn fortsatt tilgode å kunne amme. Fin artikkel, forøvrig. =))
Bunnies by night Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 *ler* Så bra du sendte mail og ga beskjed:)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 10. november 2008 #3 Skrevet 10. november 2008 Nice! Forøvrig helt enig i deg med hva som er "lov" alt etter hva slags "forum" man skriver på/i.
Gjest Skrevet 10. november 2008 #4 Skrevet 10. november 2008 Helt enig med deg der ... Det er mødrene som ammer, ungene ammes, blir/ble ammet eller dier.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 10. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. november 2008 Ikke sant! Blir svett selv når jeg leser det her inne at "ungen anner", men når det er på riksdekkende media blir det ille...
Sånn kan det gå Skrevet 10. november 2008 #6 Skrevet 10. november 2008 Husker den gangen den samme feilen ble gjort både i overskrift og innhold i en artikkel på forsiden her på DIB. Da greide selv ikke jeg å holde meg. Skrev en mail til jordmor Siri og påpekte det da ja. En ting er i foruminnlegg av "amatører", men når et nettsted drevet av en jordmor selv legger ut artikler med så fundamentale feil synes jeg det er ille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå