Gå til innhold

Hjelp!!! Lekker jeg fostervann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I sta nøs jeg, og trodde jeg tissa meg litt ut, da jeg kjente noe kom ut. Gikk på do for å tisse litt etterpå, og når jeg var ferdig og hadde tørket meg, rann det noen dråper med noe nedover lårene. Prøvde å lukte i trusa og det lukta ingenting. Urin lukter vel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ringt føden. Bedre en gang for mye enn for lite. Hvor langt er du på vei?

T

Skrevet

Da ville jeg ringt. Jeg hadde det sånn i uke 33. Ble lagt inn og fikk ei jente fire dager seinere :) Men de satt meg ikke i gang, kanskje de gjør det med deg siden du er langt på vei? Det trenger ikke å gå med et *splæsj*, kan komme litt og litt. Lykke til!!

T

Skrevet

Ok. Men hva om jeg bare tissa litt på meg? Siden det var i en sånn forbindelse? Jeg har tatt på meg bind og hvis jeg lekker blir jeg vel våt litt hele tiden?

Takk for hjelpen forresten!

Skrevet

Jeg hadde nettop vært på do, satt meg i sofaen og kjente det rant. Det var ikke mye. Tok på meg et bind, og kom flau på sykehuset fordi det aldri kome noe mer. Etter to timer der, rant det igjen. Og de tar en prøve som viser om det er vann eller urin. Sikkert mange som har tatt feil hvis du gjør det, så ville ihvertfall ringt og hørt :) Kanskje det blir bebis i natt eller imorgen? :)

T

Skrevet

Trykket på nysen din kan ha gjort at fostersekken fikk en sprekk.

Ikke ta på bind, for da ser du lettere om det kommer ut fostervann.

Skrevet

Jo, a på bind. Hvis du ringer føden ber de om at du gjør dette fordi da kan de sjekke bindet og ta prøver derfra.

T

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...