Gå til innhold

Trenger SÅRT energi!! Noen som har noen tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helsekost eller noe for å våkne opp å få litt ekstra fart i hverdagen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kutt ut dib i et par uker. Bruk tiden på hjerneføde og trim.

Skrevet

Mi søster forsøkte Vitaseng. altså ginseng i flaskeform, 1 flaske hver dag i 1 uke, for å fylle opp lageret med ginseng. Hun hun kjøpte det gjennom er www.cosmopharmas.com/NO40761

For mi søster hadde dette vanvittig god effekt. Ble nesten litt hyper de siste dagene! hehehe. Men det var en god avveksling for henne. Det varte vel i en rundt 2 mnd før hun måtte ta en ny kur.

Jeg skal på party med dette i neste uke, og gleder meg faktisk litt.

Skrevet

Merkelig at folk ikke er litt mer skeptisk til slik helsekost etter all fokuseringen som har vært på dette i media. Skjønner dere ikke at det er noe muffens i slike ting når man blir så å si hyper av å ta det? En del av helsekostproduktene har jo vist seg å inneholde helt andre ting enn innholdsfortegnelsen. Det er også flere som har stått frem, som har fått alvorlig leverskade ol. av å ta slike produkter. Så ja, jeg er svært skeptisk.

Jeg tror på at du heller bør sørge for jevnt nok søvn (minst 8 timer per natt), drikk masse vann, spis sunn og variert mat, gå en tur hver dag, sørg for å få litt sollys hver dag, plei det sosiale livet ditt og sexlivet.

Skrevet

Du bør stikke innom på legesenteret og sjekke jernlager og blodprosent. Det er en veldig vanlig grunn til slapphet/tretthet.

En annen grunn kan være mangel på B12 vitamin, dette er også relativt enkelt å sjekke opp.

Ellers så anbefales det jo trening og frisk luft ... så om du ikke trener kan det jo være en idé og samle noen venninner å ta en felles, rask gå-tur et par kvelder i uka :-)

Skrevet

Begynn å tren..det gir masse energi

Skrevet

ikke hyper bokstavelig talt da, men fikk energi!

det finnes forskjell på helsekost. Ekte ginseng gir energi, og har vært praktisert i mange herrens år, før jerntabletter og vitamin b12 sprøyter.

Jeg jobber selv på legesenter, og alt var fint av prøver på mi søster, men lite energi. Hun fikk råd om å forsøke ginseng, og prøvde da denne. Og det hjalp virkelig. Er man frisk, og ingen medisinske grunner til lav energi, er helsekost en helt super ting. Så lenge man får kvalitet på helsekosten man bruker.

Skrevet

Det at noe har vært praktisert i mange herrens år er da ikke noe kvalitetsstempel i seg selv, narkotika har også vært brukt i mange herrens år. Betyr ikke at det er bra for kroppen av den grunn. Ikke alt som er dårlig for kroppen vises på blodprøver heller.

Skrevet

Sjekk jernlagre og B12-nivå. Forrige gang eg amma hadde eg etter ca 1 år omtrent ikkjeeksisterande jernlagre, og no trur eg eg er der igjen (har no amma minste i 1 år). Tok blodprøver på fredag, får svar i løpet av veka. Reknar med å måtte trykke i meg haugar og dungar med jern igjen.

Ellers er frisk luft og/eller trening supre tips, i tillegg til bra kosthald. Eg begynte å trene for ca 3 mnd sidan (ca 2x10 minutt styrketrening for dagen), og merkar forskjell både på humør, energi og ikkje minst vekta ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...