Gå til innhold

Hvem skal snart over i 3. trimester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal over på torsdag... :)

En ny milepæl i graviditeten...

Grøsser av hvor fort tiden går nå!!! Jul, Nytt år og så er det bare så vidt en mnd til termin!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er ikke så lenge til jeg kommer klatrende etter :) må bare komme meg over første milepæl som er 100 dager ( 5 dager igjen )

UTROLIG så fort tiden går. Synes det ikke er så lenge siden jeg var i 1 tri jeg :)

Skrevet

Gøy å være over på to-sifra dager igjen ja! :)

Syns 2. trimester har gått fort. Spes nå mot slutten... syns nesten det går altfor fort! trenger tid til å være forberedt når tulla kommer! Når har du termin?

Skrevet

23 februar ble jeg flyttet til på UL :)

30 februar var mens termin. Satser på at mini kommer senest 23 jeg :D

Skrevet

Hei!

Flytter inn der i dag! Fikk et lite sjokk da jeg oppdaget det i dag ved en tilfeldighet! Tida flyr og jeg henger ikke med i svingene i det hele tatt! Håper dere kommer etter snart;))) Vi sees snart!

Skrevet

Skjønner ikke helt når man går inn på 3.tri jeg? Er det når det er akkurat 3 mnd igjen?

Jeg har termin 18.februar:)

Skrevet

Ja, JEG, om 4 dager :D

3. trimester starter når man er på uke 28..

Skrevet

Altså når man begynner på uke 29... 28+1..

Skrevet

Jeg hopper inn dit den 19.11. Jeg bruker www.terminkalkulator.com for å følge med når jeg skifter trimester. Henger ikke helt med på ukene ellers:)

Skrevet

julie :D det er når vi får info om uke 28 inne på siden vår :D

Skrevet

sorry sorry sorry. mente at det skulle være info om uke 29 for da er vi i uke 28! ikke lett det her :D

Skrevet

Jeg hopper vel over dit i morgen tror jeg... Hurra!

Må få laget en Lillehammer-tråd der inne og Marianne, også må vi prøve å få til et treff igjen snart!

Merker tiden begynner å fly utrolig fort nå, hjelpes...

Skrevet

Jeg kommer ikke til å glemme når jeg skal over til 3... Det er nemlig på 1. juledag :):):):)

Skrevet

Jeg spretter videre til 3 trimester på søndag, tiden flyr=)

Skrevet

Jeg skal dit om litt over en uke og er av de få som syns tiden går altfor sent, kanskje fordi formen er så dårlig. :D

Gleder meg til å endelig være i siste etappe.

Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :)
Skrevet

Snart og snart.. 3.juledag hopper jeg over :)

Syns det er helt skremmende og ikke lenge siden jeg var 12+0 jeg, og nå er jeg i uke 20+3 .. skremmans!!

Skrevet

Hei, jeg kommer over til 3. trimester om 14 dager, har 100 dager igjen i morgen, og det skal bli godt å se to sifret tall i nedtellingen..;-) Lykke til videre alle sammen.

Skrevet

Siste dagen min her i dag, jeg. :-D Rart å tenke på. Hoppet mer eller mindre over 1. trimester føler, jeg. Og nå er jammen 2. også ferdig. 86 dager igjen, og i morgen skal jeg på 3D. Lykke til alle sammen! Spennende tider vi går i møte!

Skrevet

jeg kommer etter jeg å... er 26+3

Skrevet

Kjem over på 3 tri på fredag :) Herlig, berre tre mnd igjen... Går fryktelig sakte dette her.

Skrevet

Jeg er 27+2, når skal jeg over på 3. trimester da a? skjønner ikke helt det greiene jeg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...