Gå til innhold

Uvirkelig og deilig følelse:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er snart 17 uker, å har begynnt å kjenne masse liv.. til å med på utsiden når jeg holder hånda der. Er førstegangs så det er vel litt tidlig? utrolig hærlig er det hvertfall. begynner å le for meg selv. Tenk som de turner inni der ..:) Ahh det er så lenge til jeg får skatten min i hendene mine.. gleder meg utrolig mye:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke 21 og da jeg begynte å kjenne liv i uke 15 så kjentes det ut som litt målrettede tarmbevegelser, egetnlig. Da jeg var i uke 17-18 ble det mer fart på sakene og jeg syntes faktisk det var utrolig guffent! Jeg kjente at ungen bulte ut når han beveget seg skikkelig og det var ingen moderlige følelser å spore da *hehe*

Nå har jeg blitt vant til det, og synes det er morsomt når han turner som en gal. Jeg kjenner til og med hodet hans når jeg våkner om morgenen og han ligger stort sett der han pleier. Tydeligvis en favorittstilling med hodet opp og kroppen krøllet langs toppen av livmora ;-) Er jeg heldig hører jeg hjertet hans med stetoskopet mitt (vanlig stetoskop, ikke doppler). I dag morges så hadde han en puls på 144 ;-)

Det neste på programmet nå er vel at det begynner å gjøre vondt når han sparker. Er ikke direkte deilig nå heller om han treffer skikkelig!

Skrevet

Så deilig da! Godt å få daglige bekreftelser på at alt er bra inni der! Lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...