Bette76 Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 Lurer på om jeg er den eneste som har en mann som elsker at jeg spiser godt og koser meg med mat, og som synes jeg er sexy når jeg ligger i sofaen og koser meg med sjokkis? PS: Vet om sunt kosthold og livsstilsykdommer, det var ikke det jeg spurte om!
Ksenia & Anjem Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 nei han blåser i om jeg er slank eller tjukk..hehe
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 10. november 2008 #3 Skrevet 10. november 2008 Jeg har en mann som alltid har vært flink til å kommentere at han synes jeg er fin, uansett som jeg har vært tyngre, eller lettere enn det jeg er nå.
Dronningen! Skrevet 10. november 2008 #4 Skrevet 10. november 2008 Denne vrien har jeg aldri vært ute for men hver sin lyst:o) Her er det omvendt, mannen vil at jeg skal legge på meg mens han går litt ned. Bare å begynne å bygge muskler igjen tenker jeg!
Gjest Skrevet 10. november 2008 #5 Skrevet 10. november 2008 nei, han liker meg akkurat som jeg er, og liker også å se at jeg koser meg med mat og det jeg måtte ønske å spise ))
prekæs Skrevet 10. november 2008 #6 Skrevet 10. november 2008 Det er han ikke noe særlig, tror jeg. Men jeg er opptatt av å holde meg slank. Tror han mener jeg har kontroll nok, sikkert fordi jeg aldri slanker meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå