InLove♥ Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 jeg har så lyst til å stripe håret før jul, men begynner selvfølgelig å tenke på den lille i magen. Er nå i 3.trimester.. Er det farlig?
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 10. november 2008 #3 Skrevet 10. november 2008 Jeg skal til frisøren til uken og føler meg ganske avslappet på det området. Har hørt at de som jobber som frisører er mer utsatt for å spontanabortere i 1.tri. Det er jo da alle fosterets organer dannes og frisørene jobber med kjemikalier til dagen. Nå er det nok blitt bedre etter det har blitt strengere regler iht avsug og kjemikaliene er vel blitt mildere også.
rosa2008 *Overtid* Skrevet 10. november 2008 #4 Skrevet 10. november 2008 Jeg farget håret mitt for 1 måned siden, med velsignelse fra jordmor. Hun sa at så lenge man ikke gjør det for ofte gjennom graviditeten så var det ingen problem. Det er jo mye man skal være moderat med i svangerskapet, men farging og striping gjør man jo ikke hver måned heller.
rosa2008 *Overtid* Skrevet 10. november 2008 #5 Skrevet 10. november 2008 Glemte å nevne at fargen kan bli litt anderledes når man er gravid pga homonene. Sa frisøren til meg ihvertfall. Men min ble veldig fin.
håp_84 Skrevet 10. november 2008 #6 Skrevet 10. november 2008 eg er frisør og det er ikkje farlig i det hele tatt å farge/stripe håret:)eg gjør det kver 5 uke og det er helt trygt:)og fargen blir som regel som før.. så farg håret og nyt det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå