Gå til innhold

Hva synes dere om disse skoene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har de hvite, bare i svart, og de er helt fantastiske. Det var et par dager det var siiiinnsykt kaldt her, og jeg var ikke kald på beina en eneste plass. De er så utrolig gode og varme!

Jeg har lett etter vinterstøvletter lenge uten å finne noe, og da jeg fant disse skoene tenkte jeg at de var grei å ha. Og det var de definitivt:-P

De er jo ikke superstilige, men helt nøytrale og knallgode!

Skrevet

Ja jeg må ha noen flate som hverdagssko, er ikke så keen på støvletter til hverdags..Er innmari glad i olabukser og joggesko hehe disse ligner jo litt på joggesko ;)

Skrevet

De er skikkelig fjortis for meg og spes i hvite..... men så er jo jeg en gammel dame også:)

Skrevet

Det er jo de som 11-åringen her i huset sikler på!

Var på tilbud til 299,- nå, men utsolgt i str hennes:(

Skrevet

Hehe er de fjortiss? Ligner jo joggesko..?

Skrevet

hvor var de på tilbud?

Skrevet

Skjønner at jeg begynner å nærme meg 30...føler meg aaaaalt for gammel for sånne sko.

Skrevet

Jeg kjøpte mine på tilbud på EuroSko.

Helt enig med deg, de ser ut som joggesko. Er "pels" inni de og de er kjempegode:-)

Skrevet

Tilbud på Eurosko ja. Så de på lørdag.

Skrevet

Ja datteren min på 10 år har slike i svarte...... Jeg ville ikke gått i slike uten for heller.

Skrevet

Jeg elsker sånne sko....

Skrevet

Jeg har de hvite - elsker de :o))

DE samme bare i barnemodellen har 11 åringen & 7 åringen her i huset også ! Vi er stor fornøyde alle sammen :o))

Skrevet

hehe ....jeg er eldre enn dere - og jeg har de :o))

Skrevet

hehe godt det ikke bare er meg ;) da stikker jeg og ser etter de i morgen...er det tilbud lengre nå eller?

Skrevet

De blir litt mye "fjortis" for min smak...

Men de rosa og brune var ok, og de nederst til høyre har jeg (og de er kjempegode).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...