*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 .... og sover generelt veldig dårlig andre steder, på dagtid.... når vi har vært ute en tur, sover hun skikkelig godt i bilstolen, men om jeg legger henne over i vogn eller vogge våkner hun.. lar jeg henne ligge i bilstolen kan hun sove et par timer.... hva skal jeg gjøre.... noen ganger har jeg bare måttet la henne sove i bilstolen på stuegulvet, for å få lagd ferdig middagen... men får skikkelig dårlig samvittighet.... :-S
Aibell Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 Hvorfor kan hun ikke sove der da? Det gjør vel ingenting?
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 10. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2008 Helsesøster peser litt på med at det ikke er bra for ryggen hennes osv... men på gulvet er det jo en annen vinkel på stolen da... så hun ligger jo mer da enn i bilen....
Aibell Skrevet 10. november 2008 #4 Skrevet 10. november 2008 Da bør helsesøsteren din lese seg opp på nyere forskning for det er ikke skadelig for ryggen hennes, men man trodde det før Se på forsiden her bla. Hvis hun ikke klager skal det ikke være noe problem, det er vel ikke snakk om hele dagen heller?
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 10. november 2008 #5 Skrevet 10. november 2008 Legg bilsetet bakover da, og støtt det mot noe...Da ligger hun jo nesten på ryggen...... Det der går bra ja
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 10. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. november 2008 Pleier å legge en bok under slik at hun "ligger" mest mulig... takk for beroligende svar! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå