Gå til innhold

Det er vel normalt å...

Anbefalte innlegg

Skrevet

være sliten når man er "nybakt" mamma?? Jeg fikk mitt første barn for nesten 6mnd siden, og ja - jeg er sliten! Til tider kunne jeg nok ha sovet et døgn i strekk. Har ikke en spesielt vanskelig unge, helt normal. Men sambo sa idag at han ikke tror det er normalt å være så sliten, at jeg bør gå til legen å få sjekket om det er noe galt med meg.. !Er er ikke normalt å nesten være konstant sliten det første året?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det høres rart ut, du må være alvorlig syk!!! haha...

Skrevet

Er nok normalt ja. Jeg er og slik. Var hos legen (av andre grunner) i dag. Og hun sa at det er også en mulighet for at man har lav blodprosent. Kan jo være verdt å sjekke?

Skrevet

Klart det er lov å være sliten! Herlighet, hele livet snus jo på hodet når man får barn! Man får ansvaret for livet til et lite menneske, hvem blir ikke sliten av det:)

Jeg er mamma til tre. Det er et overveldende ansvar som jeg kjenner på ofte. Det gjør meg sliten.

I tillegg har man jo alt det praktiske som skal ivaretas. Det blir jeg også sliten av:) Og det er nok helt "normalt".

Det går jo an å ta en tur til legen og få sjekket jernlager. Har man lite jern blir man fort trett.

Jeg prøver å ikke "kjenne etter" på hvor sliten jeg er. Ikke fokusere på det. For gjør jeg det, blir jeg veldig sliten:)

Lykke til:)

Skrevet

Tror ikke det er helt normalt å være sånn oversliten etter så lang tid. I hvertfall ikke hvis ungen sover om natta. Ville ha sjekka jernlageret i blodet.

Skrevet

Jeg er helt kjørt, men har også tre kids da. Sitter ikke ett sekund ila dagen, bare flyr rundt. Puuuuuuuh. Og minsten sover ikke om natten. Så ja, sliten er normalt. Mye overveldende følelser også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...